Får babyen oldeforeldre?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Ikkje babyar er så heldige at dei har oldeforeldre når dei blir født!
Får babyen dokkers oldeforeldre?

Han får 3 oldeforeldre (2 oldrefredre og 1 oldemor). To av de begynner dåg og bli ganske gamle og demente. Mens han ene er kjempe sprek, men til gjengjeld har barna desverre bare i gjen 3 besteforeldre.

Nei, dessverre gikk den siste av oldeforeldrene bort for ca 1 år siden. Var bare utrolig heldig at storesøster fikk møte han og at vi fikk tatt familiebilder av de sammen.
Men Schrödiger og storesøster er så heldige at de har 3 flotte besteforeldre :)

Det får vi da inderlig håpe, han har tre pr i dag og vi har ingen å miste..

Ja :Heartblue Her får baby 6 oldeforeldre. Den ene er ganske syk, men de 5 andre er friske og raske selv om de begynner å bli gammel. Den ene oldemoren har allerede begynt å strikke til gutten i magen.

Ja, er så heldig å ha alle mine fire besteforeldre så fire fra min side, og en fra samboers side. Så lille gutten får fem olderforeldre :Heartblue

Ja, alle oldeforeldre er på plass:) Siste tippoldemor gikk bort for en liten stund siden, dessverre. Jeg fikk selv møte flere av mine tippoldeforeldre.

Han får sju oldeforeldre, den åttende hadde Alzheimers og døde for noen år siden. Jeg føler meg skikkelig priviligert! Alle mine besteforeldre er friske og spreke, i kropp og sinn. Sambo har en bestemor som er ganske skral fysisk, så håper virkelig vi får beholde henne lengst mulig... De to siste på hans side er friske og raske.:happy:

Selv fikk jeg møtt alle fire oldemødre og én oldefar, føler meg skikkelig heldig og er glad mini’n også får oppleve mange av sine!:Heartred

Last edited:
1 oldemor på 93 år. Hun er dessverre begynt å bli dement og orker ikke så mye samvær

En oldefar som fortsatt er helt klar i hodet :) Han bor dog på andre siden av landet, så sees ikke så ofte.
Kommende storesøster (3 nå) hadde 3 oldeforeldre da hun ble født :)

Her er der 2 oldeforeldre på min side, og en av dem er demente. Kommende oldefar gleder seg veldig og ringer hele tiden og spør hvordan det går :shy::Heartpink

Dessverre ingen gjenlevende oldeforeldre, siste døde dessverre for et lite år siden, de to eldste fikk møtt han heldigvis :)

1 oldemor igjen som blir 99 år nå i mai. Husker ikke så godt lengre, men håper minste rekker å møte henne en gang ihvertfall. Vi venter oldebarn nr 44 og storesøster et oldebarn nr 35

Den siste av oldeforeldrene her døde for en måneds tid siden. Men han visste at han hadde to nye oldebarn på vei, ett her og ett hos min kusine. Til sammen hadde han fire oldebarn mens han levde, og to på vei. Og alle seks er jenter! :Heartpink

Back
Topp