får alle...

Leverihåpet

Gift med forumet
Får alle disse feste blødningene?[8|]
Jeg har ikke fått noen blødninger i det hele tatt... Lurer da på om hvis en ikke får festeblødninger er løpet kjørt da??

Denne gelen etter uttaket skal jo komme ut rester av uansett form...(?)
Men hos meg har det nesten ikke kommet ut noe..[&:][8|]
De andre gangene kom det ut etappe vis. Normalt vil jeg si...

Kan det være det som gir meg smerte i underlivet dersom det skal komme ut klomper som noen skriver....

Jeg har hørt at det er de færreste som opplever festeblødning.

Crinonen kan komme ut i små klumper og som mer flytende hos meg. Tenker ikke på noe av det som unormalt egentlig [:)]

er ikke såååå mange som har festeblødning.

crinoen geelen kom ikke så mye uttav hos meg... litt på papiret bare når jeg tissa.

Oki... Er litt letta nå[:D]
Takk mine herlige damer...

Kan ikke huske at jeg hadde noe blødning etter innsetting av ho som nå snart er 3 år[;)]

jeg hadde ikke noe blødning

ORIGINAL: Leyah

Jeg hadde ikke noe festeblødning

Ikke jeg heller[:)]

ORIGINAL: ElinR

jeg hadde ikke festeblødning

NEI!

Jeg har ikke hatt det.

Oki da er det altså ikke vanlig.
Gikk en stund å tenkte at festeblødning var en bekreftelse på at NÅ fester såiren seg og ikke alle disse andre vonde symp.
Men nå fikk jeg bekreftet det motsatte[:D].

Takk alle sammen det gjorde tanke gangen min enda lettere.. To dager igjen til blodprøve Svar

Jeg hadde ingen festeblødninger. Men jeg hadde sinnsyke menssmerter da. Et par dager før testdatoen. Så jeg var overbevist om at jeg skulle begynne å blø. Men det gjorde jeg ikke [:)] overraskelsen var stor kan du si.
Og Crinone-gelen kom noen dager ut igjen som bittesmå klumper, og andre dager mere flytende.

Lykke til med testing [:D]

Back
Topp