Få symptomer?

Bkno0730172

Betatt av forumet
Noen som ikke føler seg gravide?
Jeg føler meg helt normal, så tør liksom ikke tro på testen jeg tok.
Er så redd for å gå på ul, om det kun er kroppen som tuller.
Om jeg tar ny test; vil den fortsatt lyse 3+, eller går hcg så mye nedover rundt uke 8-10 at test nå kan være svakere?

Jeg er så ikke meg selv for tiden; tør ikke ul for å få bekreftet st det er liv i magen men merker at jeg er mest redd for om det brått er motsatt...

Lyst til å ta ny test siden jeg ikke har så mange symptomer, men lurer på om flere her også føler seg som før?
Eller har alle mange symptomer?

Noen som ikke føler seg gravide?
Jeg føler meg helt normal, så tør liksom ikke tro på testen jeg tok.
Er så redd for å gå på ul, om det kun er kroppen som tuller.
Om jeg tar ny test; vil den fortsatt lyse 3+, eller går hcg så mye nedover rundt uke 8-10 at test nå kan være svakere?

Jeg er så ikke meg selv for tiden; tør ikke ul for å få bekreftet st det er liv i magen men merker at jeg er mest redd for om det brått er motsatt...

Lyst til å ta ny test siden jeg ikke har så mange symptomer, men lurer på om flere her også føler seg som før?
Eller har alle mange symptomer?

Hei. Jeg har nok mye kvalme og vondt, men vi er alle forskjellige og det er helt normalt det du opplever. Nye tester vil slå positivt ut siden hcg bare øker! Men har du fått en positiv test er du nok gravid :-) jeg ville nok tatt en prat med jordmor så tror jrg du blir beroliget.

Takk for svar! :-)
Det er jo ingen rundt meg som har spurt heller, så det er ingen tydelige ytre faktorer heller.
Eneste er en positiv test.

Takk for svar! :-)
Det er jo ingen rundt meg som har spurt heller, så det er ingen tydelige ytre faktorer heller.
Eneste er en positiv test.

:-) skjønner at det ikke er så lett å forholde seg til enda, men det er heller ikke vanlig å få mage så tidlig, selv om noen får det. Ingen som ser magen min heller, selv om jeg føler at den er hard og stor i forhold til vanlig. Men jeg er 13 uker, og mye har skjedd på de siste to ukene. Jeg tenker at det kanskje er bedre for deg å få en bekreftelse enn å gå å være usikker?!

Jeg har fortsatt kvalmen og begynner å få ryggen, så er jeg ekstremt trøtt og sliten. Men jeg er 12+2 uker på vei da. Får du en positiv test så er du gravid. Det går ikke å få en falsk positiv test, bare falske negative går an å få, ihvertfall som jeg har hørt. :-) selvom du ikke har noe tegn til graviditet nå så kommer dem nok sakte men sikkert, eller så kan du være en av de heldige som slipper unna kvalmen osv. selv om det er godt å kjenne at man har symptomer. Hvor langt på vei er du? :-)

Jeg har hatt lite symptomer en stund, nå er jeg helt kaputt, så de kan komme.

Jeg har fortsatt kvalmen og begynner å få ryggen, så er jeg ekstremt trøtt og sliten. Men jeg er 12+2 uker på vei da. Får du en positiv test så er du gravid. Det går ikke å få en falsk positiv test, bare falske negative går an å få, ihvertfall som jeg har hørt. :) selvom du ikke har noe tegn til graviditet nå så kommer dem nok sakte men sikkert, eller så kan du være en av de heldige som slipper unna kvalmen osv. selv om det er godt å kjenne at man har symptomer. Hvor langt på vei er du? :)
Takk for svar! :)
Jeg vet ikke hvor langt på vei...
Mens kom ikke ordentlig tilbake etter fødsel, derfor jeg ikke har tenkt i de baner. Hadde kvalme sist.
Tok en ny test nå. 3+. Men det viste den sist også.
Synes bare det er så rart med så få symptomer, så jeg tror liksom ikke at det er virkelig. Kan jo være fordi jeg skyver det litt vekk også. Men med falsk positiv tenker jeg også i forhold til MA osv. Siden jeg føler meg så vanlig... Sist følte jeg meg gravid!

Kontaktet jordmor nå for samtale. To uker til.
Lurer på å be om ul da også.

Hei:-) jeg har nesten ikke hatt noen symptomer i det hele tatt. Jeg gikk en del på do i begynnelsen, også 2-3, ganger om natten, men det er blitt bedre:-) ellers har jeg bare vært litt sliten etter jobb ;-)

Jeg var litt bekymret før tidlig ultralyd, siden jeg ikke hadde hatt noen plager, men alt var i sin skjønneste orden og legen lurte på hvorfor jeg skulle ha plager?

Alle svangerskap er jo forskjellig ;-)
Lykke til ihvertfall :-)

Nå er jeg forresten12 + 3 og ikke merket noe omtrent :-) har visst om det helt siden jeg ble gravid, da dette var planlagt :-)

Jeg har masse symptomer denne gangen. Men med nr2 hadde jeg nesten ikke symptomer. Jeg synes det var vanskelig å tro at jeg virkelig var gravid. Tisset ofte, men det var vel i grunnen det. Alle svangerskap er forskjellige. Lykke til

Hei!
Syns dette var den mest sannsynlige gruppen å spørre om, men jeg fyller 18 år, nå på fredagen. Og har gått en ukes tid nå og vært kvalm, i natt begynte jeg å få stikk-smerter nedentil.
Har vært gravid 1 gang fra før, det var fra desember ifjor til 1. Mars hvor jeg hadde en spontanabort. Hvorav jeg fant ut om graviditeten pga stikksmertene. Kvalmen kom i ettertid. Skal dra å kjøpe en test etter jeg har vært i tingretten idag, men bekymrer meg veldig.
Mye fordi jeg har slitt med depresjon siden mars, og fordi forrige gang jeg var hos fastlegen min, så kjeftet hun meg ned for å ha blitt gravid på P-pillen og for at jeg gjerne vil prøve igjen.

Er egentlig to dager igjen til en test egentlig kan vise et godt resultat. Iforhold til BV's eggeløsningakalkulator. Er det for tidlig å teste og hva tror dere? Er det en sjans for at det er en liten der?..

Klem en litt forvirret meg.

Back
Topp