Få symptomer som kommer og går

Blomsterbien90

Flørter med forumet
Hei dere :shy: Dette er første gang jeg er gravid og vi har prøvd siden april 2023. Nå som jeg endelig har blitt gravid er jeg såå bekymret og urolig. Jeg har hatt ganske få symptomer på graviditet så langt. Har ikke et snev av kvalme, er ikke tissetrengt. Er det flere her som har det sånn? Jeg har siden eggløsning hatt ømme bryster som det mest konstante tegnet, men føler at de er litt mindre ømme nå. I tillegg er det noen dager siden jeg kjente murringer/stikkinger i magen.. Har hørt at det er vanlig at symptomer kommer og går men blir litt stressa likevel:banghead: Vet at dere ikke kan gi noe fasit på om det går bra eller ikke, men ville bare lufte tankene litt :smiley-ashamed004 . Er 5+4 i dag og skal på TUL i uke 7 så må prøve å få tiden til å gå uten å overtenke alt :love2
 
Forrige graviditet kjente jeg ikke et snev av kvalme før jeg var rundt 6 uker på vei, men var ikke ordentlig kvalm før jeg var 7-8 uker på vei. Det var nesten eneste symptom også. Husker jeg var litt svimmel og noe øm i brystene, men ikke mye. Så helt vanlig å ha lite symptomer og at de kommer og går :)
 
Jeg har også lite symptomer. Var litt uggen helt i starten, og veldig oppblåst. Nå har jeg bare litt ømme bryst, ellers ingenting.
Har hatt det sånn i et tidligere svangerskap også, og vet at det er helt normalt og egentlig bare deilig, men det er vanskelig å ikke bli litt bekymret.
 
Back
Topp