ORIGINAL: Rimpro
ORIGINAL: hottieplottieflottie
ORIGINAL: Rimpro
ORIGINAL: hottieplottieflottie
snakket med en i arbeidstilsynet , man har ikke rett å behandle sine ansatte slikt..
og de vil bare at jeg skal si opp fordi de har egentlig ikke god nok grunn for å si meg opp...
jeg vet at de skulle sparke 5- 10 ansatte , guess what.. er vist en av dem...
men jeg kommer til å være ærlig ovenfor nest arbeidsgiver om hvorfor jeg fikk sparken...
er du ærlig, vil du nok ikke få en ny arbeidsgiver..
Å være lat, hate jobben, ikke oppnå resultater, er virkelig ikke noen positiv ting å ha med seg..
å skal love deg at med den innstillingen din, så vil han finne grunner til å kunne gi deg sparken..
Jeg er ikke lat , er ikke den eneste som hater jobben fortia akkurat nå sia det har skjedd en STOR forandring , oppnå resultater .... er folk som har jobba i flere år der som har dårligre enn det jeg har ....
er ikke første gangen du har klaga over jobben din, og at du hater den..
hvem gidder å jobbe i 2 år i en jobb de hater? å alikevell dukke opp på jobb vær dag å gjøre en skikkelig jobb?
nei, gjør det beste for deg selv å si opp jobben din å skaff deg en ny, med en god referanse..
Enig med Rimpro.
Med den innstillinga di så syns jeg nesten det er rart at du ikke har fått dette valget tiligere..
Det er flere på arbeidsplassen min også som har fått det valget om å si opp eller bli opp sagt. Det er SÅ viktig med gode referanser for å få seg jobb senere.