Få se gifteringene deres?

Pijah

Forumet er livet
Jada, har vært flere tråder før, men det er lenge siden..

Noen som vil vise frem ringene sine?

Vi har disse

min er helt simpel i gul gull, og forlovelsesringen er i hvitt gull med diamant. bruker begge ringene på samme finger. Akkurat nå ligger dem i skuffen, hehe. Fingrene har hovnet opp til de grader[:(]

ORIGINAL: Tingeling~

min er helt simpel i gul gull, og forlovelsesringen er i hvitt gull med diamant. bruker begge ringene på samme finger. Akkurat nå ligger dem i skuffen, hehe. Fingrene har hovnet opp til de grader[:(]

Jeg hang min i et kjede rundt halsen jeg, da fingrene ble pølsefingre. [:)]

ORIGINAL: Pijah

Vi har disse

Nydelige! Helt min stil! Venter fortsatt i spenning på det store spørsmålet jeg da...

ORIGINAL: Tingeling~

Jeg hang min i et kjede rundt halsen jeg, da fingrene ble pølsefingre. [:)]

Å nei du! trippelhaka mi trenger ikke mer oppmerksomhet :P venter til etter fødselen jeg :P

Litt uklart bilde, men er 2,5mm med en liten diamant som jeg har og 3 mm som mannen har..

Veldig fornøyd :)

Ville egentlig ha spennring, men ble faktisk frarådet det av flere gullsmeder.. så da turde jeg ikke ;)

ORIGINAL: Blåveispiken

Litt uklart bilde, men er 2,5mm med en liten diamant som jeg har og 3 mm som mannen har..

Ville egentlig ha spennring, men ble faktisk frarådet det av flere gullsmeder.. så da turde jeg ikke ;)

Hva er det?

ORIGINAL: Anni81

Hva er det?

Det er det samme som du ser på innlegget over det jeg svarer på nå..!
Det er en ring der diamanter står i spenn.. grunnen til at gullsmeden ikke ville selge oss det var fordi det skulle så lite til før konstruksjonen ble svekket... og at steinen falt ut...!
jeg kjenner flere som har det uten problemer altså.. men ble litt skeptisk da..

ORIGINAL: alruto

Slike har me..Heilt enkle. Brukte dei til både forlåvelsesringer og gifteringer..(begge datoer er gravert inn)

ORIGINAL: Kriswizz

Disse var kjempefine!!

Jeg har sagt at jeg vil ha spørsmålet før babyen kommer, men han har sikkert glemt det[X(]

ORIGINAL: Anni81

Hva er det?

Det er det samme som du ser på innlegget over det jeg svarer på nå..!
Det er en ring der diamanter står i spenn.. grunnen til at gullsmeden ikke ville selge oss det var fordi det skulle så lite til før konstruksjonen ble svekket... og at steinen falt ut...!
jeg kjenner flere som har det uten problemer altså.. men ble litt skeptisk da..

Ja de nevnte det for meg også men jeg hadde så lyst på en slik da..... Så får jeg heller gifte meg på nytt hvis jeg må ha ny ring! [8D]

Vi har disse

har nesten like disse, bare i gult gull og 1 diamant pr år vi har vært sammen ;)
mine er også litt mer buet i overflaten

Nå er jeg verken gift eller forlova da men :P

Hvis jeg noen gang skal gifte meg så SKAL jeg ha sånne ringer eller noe i den duren.. Eneste jeg har funnet som jeg liker :P Er ikke noe ring-person så :P

Back
Topp