Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tingeling~
min er helt simpel i gul gull, og forlovelsesringen er i hvitt gull med diamant. bruker begge ringene på samme finger. Akkurat nå ligger dem i skuffen, hehe. Fingrene har hovnet opp til de grader[:(]
ORIGINAL: Pijah
ORIGINAL: Tingeling~
min er helt simpel i gul gull, og forlovelsesringen er i hvitt gull med diamant. bruker begge ringene på samme finger. Akkurat nå ligger dem i skuffen, hehe. Fingrene har hovnet opp til de grader[:(]
Jeg hang min i et kjede rundt halsen jeg, da fingrene ble pølsefingre. [:)]

ORIGINAL: Anni81
ORIGINAL: Blåveispiken
Litt uklart bilde, men er 2,5mm med en liten diamant som jeg har og 3 mm som mannen har..
Veldig fornøyd :)
Ville egentlig ha spennring, men ble faktisk frarådet det av flere gullsmeder.. så da turde jeg ikke ;)
Hva er det?
ORIGINAL: Anni81
Litt uklart bilde, men er 2,5mm med en liten diamant som jeg har og 3 mm som mannen har..
Veldig fornøyd :)
Ville egentlig ha spennring, men ble faktisk frarådet det av flere gullsmeder.. så da turde jeg ikke ;)
Hva er det?
Det er det samme som du ser på innlegget over det jeg svarer på nå..!
Det er en ring der diamanter står i spenn.. grunnen til at gullsmeden ikke ville selge oss det var fordi det skulle så lite til før konstruksjonen ble svekket... og at steinen falt ut...!
jeg kjenner flere som har det uten problemer altså.. men ble litt skeptisk da..

ORIGINAL: Marlu
mannen har lik, men uten diamanter [:)]