Få se bilde av DEG!

får ikke til å legge inn lenger jeg..

Løsa skrev:

Camilla-arriane skrev:
Hvorfor legger ikke LØSA ut bilde av seg selv????

Som startet det hele...bare lurer jeg...

Jeg haaar!

Det lå ute i hele natt!
:P

Jamen, heeeeeeeeerregud.... Jeg sov jo litt for en gang skyld.. Alltid går sånne ting ut over meg... Flott. Kjempeflott!! *buuuhu!!!!*

Måtte ta bussen til jobb her en dag og takla ikke tidspresset noe særlig. Håret ble ikke børstet og sminken ble aldri lagt. Da ser jeg ut som Ronja Røverdatter. Altså 12 år...

hallais!

Helene O_0 skrev:
Måtte ta bussen til jobb her en dag og takla ikke tidspresset noe særlig. Håret ble ikke børstet og sminken ble aldri lagt. Da ser jeg ut som Ronja Røverdatter. Altså 12 år...

Du var jo supernydelig!

Nedsig skrev:

Ble syyykt lei meg da jeg ikke fikk dratt nettingstrømpene helt opp til kuseskjegget.

Så jævla likt deg å la være å barbere kuseskjegget. Vet om en bra barbersalong jeg kan anbefale deg. Survehuggu. 

FrkPedersen: Det må jeg si. Det profilbildet ditt(eller avatar, eller hva nå enn jeg skal kalle det), den tegnefiguren din, den har villedet meg! Så pen du er!

Hyggelig å sette noen ansikter på nickene igjen. ;)

Her er det jeg har på facebook, for enkelhets skyld. Litt stort muligens, og veldig rødt. 
Skjedde noe med telefonen da jeg tok bilde på badet, for det er jo ikke redlight akkurat...
Og så er jeg blond da. :p Ikke platina, men ikke sånn som det på bildet heller.

IsThaBeth skrev:
FrkPedersen: Det må jeg si. Det profilbildet ditt(eller avatar, eller hva nå enn jeg skal kalle det), den tegnefiguren din, den har villedet meg! Så pen du er!

Ja, du vet - jeg liker ikke å lage oppstyr, så det er best å ferdes anonymt til vanlig! 
Neeeida, men tusen takk for det, så hyggelig sagt! Du har forresten veldig fine øyne (og jeg er sikker på at resten av deg er like flott).

Back
Topp