Få samboer til å stå opp

Verdt et forsøk ihvertfall! :p Får du ikke hvilt i ettermiddag engang? :/

Neei, han la seg når han kom hjem og sov til jenta vår var lagt seg (3,5t) :-o men jeg har droppet husarbeid idag å sovet når ungen har sovet så er uthvilt for denne dagen hvertfall :-P

Bv forum appen ♡

Legg ungen i sengen, amm han og så står du opp og legger deg i sofaen i stua og sover.
Ungen skriker nok litt, men til slutt så MÅ samboeren bare ta han!
Kan være han kommer klagende til deg med ungen på armen, men da sier du bare "så fint dere har stått opp! Du får stelle ham du da, så legger jeg meg i sengen igjen" :-P

Lykke til ;-)

Mannfolk kan ikke bare smelle oss på tjukken og ta som selvfølge at de ikke trenger å bidra mer. De er like mye foreldre som du er

❤ Sondre 29.07.13 ❤

Få han til å stå opp tidlig i helgene da. Rutine er godt for døgnrytmen

I morgen har han lovd å stå opp, endelig! Mot at jeg vekker han da, gidder ikke glede meg for mye, men håper virkelig han gjør d ! :-)

Bv forum appen ♡

Hah skjønte jeg det ikke, han var ikke hjemme før i natt en gang, men da jeg vekte han kl 7 var han faktisk på tur å stå opp, men han.måtte nok sove litt til, lukta fyll og faen av han så jeg måtte opp denne morgenen også :-(

Bv forum appen ♡

Hah skjønte jeg det ikke, han var ikke hjemme før i natt en gang, men da jeg vekte han kl 7 var han faktisk på tur å stå opp, men han.måtte nok sove litt til, lukta fyll og faen av han så jeg måtte opp denne morgenen også :-(

Bv forum appen ♡
Uff da. Syns egentlig at fyll og festing ikke hører hjemme i familieliv. Helst bør man være ferdig med slikt før man får barn. Men selvfølgelig er det jo lov med en guttetur på pub eller no en gang iblant men ikke slik at det lukter fyll dagen etter...

Uff da. Syns egentlig at fyll og festing ikke hører hjemme i familieliv. Helst bør man være ferdig med slikt før man får barn. Men selvfølgelig er det jo lov med en guttetur på pub eller no en gang iblant men ikke slik at det lukter fyll dagen etter...

Jeg er en veldig familie person så er enig i det, men en gang i blant er det greit, å det er på langt nær like mye festing nå som det var før :-) men at han absolutt skulle dra kvelden før han skulle stå opp med frøkna syns jeg var unødvendig.. Han sto i allefall opp idag! :-) det var utrolig godt!

Bv forum appen ♡

Har det på samme måte, er helt rævva :mad:

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Back
Topp