Få litt panikk:-(

Linnsi86

Glad i forumet
God Morgen alle.
Kjenner jeg får litt panikk i ny og ne. I natt har jeg hatt en del smerter på høyre siden av magen og lysken, til tider helt ned i høno:-) mye kramper i leggene også. Mye aktivitet fra prinsessa godt nede i bekkenet. Jeg har opplevd lite smerter og ubehag i svangerskapet,så får litt panikk når det skjer mye. Jeg håper det er prinsessa som vokser,er borti nerver eller noe.. Hun må bare ikke komme ut no:-) noen andre som får litt hetta når der skjer mye i magen og nedentil?

Får kjempehetta, så forstår deg. Dette er min tredje, men likevel full panikk når jeg tror noe er i gang. Vet at ting skal modnes og forandre seg, men blir liksom ikke vant til det. Da jeh var på 14. Overtidsdag med minste, så fikk jeg også panikk da riene plutselig kom. Så er vel noe med at det skjer noe med kroppen man ikke helt har kontroll over:sorry:

Har hatt det sånn omtrent hele svangerskapet, så jeg er over panikken:p Hadde megapanikk når dette skjedde i uke 16:o Ting skal bøyes og tøyes og den lille er ikke så alt for nøye med hvor hun sparker eller bokser:p Det sagt, om du føler ar noe er virkelig "feil" så bør du snakke med jm eller med føden. En er alltid var på endringer i mønster og sin egen kropp og da er det bedre å få bekreftet at alt er ok en å bruke tankene på det:)

Kjenner jeg stivner til is hver gang det er noe som avviker litt :p Men det er somregel bare den lille som styrer på og flytter på seg. Når jeg kjenner at han sparker nedover så kjennes det ut som om foten skal bryte igjennom :p tror det er normalt å være på vakt.

Forstår deg godt,men bekymrer meg ikke sånn veldig. Synes heller mange ting er ganske komisk,f.eks i natt,da jeg var helt sikker på at armen til lillemann stakk ut av høna :p snakk om å bokse rett ned!

Huff, ikke godt å bekymre seg sånn. har selv mye vondter, men kjenner igjen reine fra sist og det er ikke samme type vondter jeg har nå. Tenker at ting ikke er igang før det er regelmessig.

Er heller ikke så bekymra lenger. Om vi føder nå er det jo store sjanser for at det går bra med baby:)

Forstår deg godt,men bekymrer meg ikke sånn veldig. Synes heller mange ting er ganske komisk,f.eks i natt,da jeg var helt sikker på at armen til lillemann stakk ut av høna :p snakk om å bokse rett ned!
Hahahahahaha!!!!! Ser faktisk for meg ei høne med en liten hånd stikkende ut av nebbet:p :D

Back
Topp