Få henvisning til UL.

Snooki

Bosatt på Babyverden
Januarskatter 2015
Hvor mange dager fra legen sender til man får time sånn ca?
Skal til legen i morgen, å ska da be om henvisning med det samma..
Er så himmla dårlig og misstenker to rollinger inni der.
Magen er stor til å være 8 uker :D
Ser man kan be om UL hvis misstanke om flere.
Greit å få kanskje vite hvorfor jeg er så syk som dette.

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Jeg ble kontakten samme dag som legen sendte henvisning fordi de hadde fått noen avbestillinger.

05.01.2015 <3

Jeg ble kontakten samme dag som legen sendte henvisning fordi de hadde fått noen avbestillinger.

05.01.2015 <3

Åh, sånn flaks har ikke jeg nei :p

♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Ca 1-2 uker vil jeg tro... Vent til slutten av uka, og ring og spør om de har fått henvisningen. Eller du kan få med deg henvisning og bestille privat :)

Mener å huske at du sa du var like dårlig med de to andre også? Håper de får hjulpet deg med remesisen. (?) :)

Ca 1-2 uker vil jeg tro... Vent til slutten av uka, og ring og spør om de har fått henvisningen. Eller du kan få med deg henvisning og bestille privat :)

Mener å huske at du sa du var like dårlig med de to andre også? Håper de får hjulpet deg med remesisen. (?) :)

Nei aldri vært så dårlig før.

Spydde i 5 mnd med gutta ja, men da kom kvalmen fort..så spydde jeg..så var jeg fin igjen. Slik var det flere ganger om dagen og fult overkommelig.

Denne her gangen er jeg kvalm å skikkelig syk 24/7.
Ikke mat eller drikke..alt kommer opp :(
Er helt utmattet.

♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Spydde i 5 mnd med gutta ja, men da kom kvalmen fort..så spydde jeg..så var jeg fin igjen. Slik var det flere ganger om dagen og fult overkommelig.

Er helt utmattet.

♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Huff, da må du passe på at du ikke blir dehydrert og underernært, ikke bra for den/de i magen heller... Håper du får rask hjelp :)
Husk at når du kjenner du får i deg noe bør du ta noe energi og kalori rik væske :) det finnes mange gode juicebaserte næringsdrikker som kan prøves (tenker de er bedre med tanke på kvalmen enn de som er melkbasert) :)

Fra BV appen :)

Huff, da må du passe på at du ikke blir dehydrert og underernært, ikke bra for den/de i magen heller... Håper du får rask hjelp :)
Husk at når du kjenner du får i deg noe bør du ta noe energi og kalori rik væske :) det finnes mange gode juicebaserte næringsdrikker som kan prøves (tenker de er bedre med tanke på kvalmen enn de som er melkbasert) :)

Er i 2 uka med dette..
Har vært på legevakta 2 ganger nå, å fått forskjellige kvalmestillende og sjekket urin og blodtrykk.
Alt så bra ut, så det er ikke stort hjelp jeg ka få. :(
Sover mye i døgnet, for er så utslitt og har null energi.
Så fort jeg er våken kommer mage krampene og jeg ligger å kaster opp gul galle :/
Enno værre hvis jeg spiser ei tørr kjeks eller drikker litt vann..
Prøver å holde på det så lenge så mulig, men kvalmen blir bare værre og værre, helt til alt kommer opp + litt ekstra.
Kroppen og psyken min er helt utslitt..
Ikke stort å gjøre enn å ligge her å vente til dagene og ukene går..

---------------------------------------------
❤️Venter nummer 3 ❤️
❤️ Januar 2015 ❤️

Fikk telefon 2 dager etter at henvisningen var sendt

❤️01.01.15❤️

Oh håpe håpe her og :)
Må først se om legen vil henvise meg :p

❤️Venter nummer 3 ❤️
❤️ Januar 2015 ❤️

Er helt utmattet.

♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Uff da :(

Kanskje jente du venter denne gangen ;) Håper legene finner ut av dette, for du må få hjelp så du ikke blir dehydrert

Uff da :(

Kanskje jente du venter denne gangen ;) Håper legene finner ut av dette, for du må få hjelp så du ikke blir dehydrert

Kanskje kanskje.. :D
Veit ihvertfall at dette blir siste gang :p

♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Er i 2 uka med dette..
Har vært på legevakta 2 ganger nå, å fått forskjellige kvalmestillende og sjekket urin og blodtrykk.
Alt så bra ut, så det er ikke stort hjelp jeg ka få. :(
Sover mye i døgnet, for er så utslitt og har null energi.
Så fort jeg er våken kommer mage krampene og jeg ligger å kaster opp gul galle :/
Enno værre hvis jeg spiser ei tørr kjeks eller drikker litt vann..
Prøver å holde på det så lenge så mulig, men kvalmen blir bare værre og værre, helt til alt kommer opp + litt ekstra.
Kroppen og psyken min er helt utslitt..
Ikke stort å gjøre enn å ligge her å vente til dagene og ukene går..

❤️Venter nummer 3 ❤️
❤️ Januar 2015 ❤️

Ille når du kaster opp alt, blir fort dehydrert da ja! Jobber selv som sykepleier på sykehuset, og vet viktigheten med væske når en kaster opp og mister mye væske! I tillegg trenger du jo ekstra væske ettersom blodvolumet skal øke, samt at du bruler mye energi når du er gravid og kroppen jobber på høygir for å holde på maten! Alt påvirkes av væske og næringsbalansen, og når du er slapp tyder dette på dehydrering, lavt energinivå og mulig lavt blodsukker.. Nei krangle med legen slik at du får hjelp, kvalmesrillende om ikke annet :) håper virkelig du kommer deg snart:)

Ille når du kaster opp alt, blir fort dehydrert da ja! Jobber selv som sykepleier på sykehuset, og vet viktigheten med væske når en kaster opp og mister mye væske! I tillegg trenger du jo ekstra væske ettersom blodvolumet skal øke, samt at du bruler mye energi når du er gravid og kroppen jobber på høygir for å holde på maten! Alt påvirkes av væske og næringsbalansen, og når du er slapp tyder dette på dehydrering, lavt energinivå og mulig lavt blodsukker.. Nei krangle med legen slik at du får hjelp, kvalmesrillende om ikke annet :) håper virkelig du kommer deg snart:)

Skal ringe å få meg time til legen min i morgen, så får jeg se hva han sier.
Har fått det meste av kvalmestillende, men de funker ikke. :(

♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Back
Topp