Få fram bildene i innlegg

Selveste Kråka

Elsker forumet
Før kunne jeg bruke imageshack, men det er jo helt på tryne nå, skjønner ingenting, og bildene blir eeeeeeeeeeeeeeenorme!!!

Noen som har en annen oppskrift. (Må ha alt inn med dråpeteller) [;)]

Og når jeg har lastet ned bildene, hvordan får jeg limt de inn i innleggene mine? Etter at jeg oppdaterte maskina, er siden der jeg skriver innlegg her inne helt gresk, finner ikke ut av det....

Dytter.

Om du har denne knappen:
Så trykker du på den om limer inn der det står direct link [:)]
Om ikke den knappen ser sånn ut hos deg, så er den hvertfall plassert på den nederste linja, helt til høyre [;)]

1. Bruk www.photobucket.com til å laste opp bildene dine.
2. Kopier den linken det står DIRECT LINK på (kommer endel linker fram når du holder musepekeren over bildet du har lastet opp)
3. Åpneinnleggsboksen her inne på BV.
5. Trykk på denne: . Den finner du helt til høyre på verktøylinjen rett ovenfor den boksen du skriver innlegget ditt i.
6. Fjern det som står inni boksen som kommer opp (http...) og lim inn linken du kopierte fra Photobucket.
7. Trykk på OK
8. Voilá! Bildet ditt kommer i innlegget![:D]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Om du har denne knappen:
Om ikke den knappen ser sånn ut hos deg, så er den hvertfall plassert på den nederste linja, helt til høyre [;)]

Har ingen bilder på siden her, helt nederst til høyre her står det center.....

Må vel bytte til firefox, da tror jeg denne siden jeg skriver innlegg i blir normal igjen.

ORIGINAL: Selveste Kråka

ORIGINAL: Kattekvinnen

Om du har denne knappen:

Har ingen bilder på siden her, helt nederst til høyre her står det center.....

Må vel bytte til firefox, da tror jeg denne siden jeg skriver innlegg i blir normal igjen.

Da trykker du der det står og limer bilde url'n mellom [;)]

Dette er en test, men tror jeg klarte det[:D]

Back
Topp