Lilli
Betatt av forumet
Sambo maser om å starte med å lage en liten bror eller søster til Johanne, jeg har lyst men tenker at det er litt tidlig. Noen med erfaring fra å ha to tette. Økonomisk sett har vi det mye bedre nå enn når vi planla Johanne, så den er jo grei. Men jeg tenkte å få orden på mensen igjen først sånn som jeg hadde før jeg ble gravid, jeg visste nøyaktig på dagen når jeg skulle ha den. Etter at Johanne kom til har jeg hatt noe menslignenede 3 ganger og en ordentlig normal mens etter at jeg begynt på pilla igjen ( det var derfor jeg begynnte å ta den igjen), men nå har jeg ikke hatt mensen på to mnd. Jeg er ikke gravid for jeg har testet. Angående mens og eggløsning: Har man eggløsning selv om man ikke får mensen. Om "syklusen" min fortsetter slik den er nå så kan jeg ikke gå etter sen mens for å finne ut om jeg skal teste eller ikke, slik som jeg kunne sisst.
Dette ble nok litt langt og jeg håper dere skjønner hva jeg mener, er ikke så god til å ordlegge meg. Alt i alt lurer jeg på hva dere syns om å få en til nå.
Dette ble nok litt langt og jeg håper dere skjønner hva jeg mener, er ikke så god til å ordlegge meg. Alt i alt lurer jeg på hva dere syns om å få en til nå.