Få Elin tilbake!

ORIGINAL: Sindi_82

ORIGINAL: hønselovisa

Det som opprører så mange er jo at dette beviser hvor overfladisk samfunnet egentlig er...

hææ??+
åssen da???de fleste syns jo hun var knall flink,men hun gikk ikke vidre og sånn er det jo bare! er vel ikke overflatisk dt!

Se på de babsene som gikk videre da!

Skal man liksom diskriminere folk for at de er pene da eller?
Virker nesten som folk må bevise enda mer hvis de er pene enn om de er ordinære, iallfall blant mange her inne.

det heter x-faktor folkens...

hele konseptet går vel ut på at man skal ha hele pakken...utseende, stemmen osv...

produsentene skal jo tjene penger på dette i lang tid, og sorry folkens, men hun går ikke akuratt under "popp-stjerne" kategorien når det gjeler utsende..

kjipt å si det, men sånn fungerer verden....lev med det...

ORIGINAL: BlessItBe

Hun er jo flink til å synge, ingenting med det.
Men man må ha det lille ekstra, noe hun ikke har.
Men bare vent å se, er noen som kommer til å huke tak i henne å gi henne platekontrakt, bare vent å se..

Signerer denne!

Trist at hun ikke kom videre...[8|] But thats life

Dette er min mening, dere som mener motsatt har deres! Vi lever i et demokrati og alle har rett til å si sin mening. Min mening er at Elin bør få en sjans blandt folket...

hun røyk fordi han dommern ikke likte henne fra dag 2,han ville ha henne ut i forrige runde også og nå fikk han endelig sjansen,syns det var ett par av de som ble valgt som var dårligere!!

jeg tror hun røyk pa utseende ja faktisk...noe som gjør meg forbanna!!!

håper hun lykkes[:)]

Dette er min mening, dere som mener motsatt har deres! Vi lever i et demokrati og alle har rett til å si sin mening. Min mening er at Elin bør få en sjans blandt folket...

Da burde resten av de utstemte få det også da [:-]

ORIGINAL: |Toadette|

ORIGINAL: PlatinaBlondina

tviler på at hun kommer inn igjen pga en facebook gruppe...hehe..
det blir jo for dumt..greit,jeg heiet på henne,nyydelig stemme,men ikke noe scene menneske desverre...

mange andre som røk ut også,skal vi få henne inn igjen bare fordi det er synd på jenta?

er ikkje det det som er X factor da?
selv dommerene satt med tårer i øynene, og vart heilt sjokkert på første audition når hun begynte å synge, for de forventet det rett og slett ikke
nett som kurt nilsen!

Hun var på langt nær noen Kurt NIlsen. Han har en enormt bra stemme... om man liker musikken eller ei er ett fett. Han vant verdens idol.... Elin ville ikke vunnet idol eller X-factor eller noe som helst. For hun er rett og slett ikke god nok.

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: PlatinaBlondina

tviler på at hun kommer inn igjen pga en facebook gruppe...hehe..
det blir jo for dumt..greit,jeg heiet på henne,nyydelig stemme,men ikke noe scene menneske desverre...

mange andre som røk ut også,skal vi få henne inn igjen bare fordi det er synd på jenta?

er ikkje det det som er X factor da?
selv dommerene satt med tårer i øynene, og vart heilt sjokkert på første audition når hun begynte å synge, for de forventet det rett og slett ikke
nett som kurt nilsen!

Hun var på langt nær noen Kurt NIlsen. Han har en enormt bra stemme... om man liker musikken eller ei er ett fett. Han vant verdens idol.... Elin ville ikke vunnet idol eller X-factor eller noe som helst. For hun er rett og slett ikke god nok.

sa mangen om kurt nilsen òg

mulig det.. men det fins mange idioter og tonedøve der ute også[:)]
Så vi får musikkekspertene ta avgjørelsene på egenhånd. Det er en konkurranse.

mulig det.. men det fins mange idioter og tonedøve der ute også
Så vi får musikkekspertene ta avgjørelsene på egenhånd. Det er en konkurranse.

Tonedøve er de som ikke hører den nydelige, sarte stemmen til Elin. Hun er i klasse med Norah Jones og Eva cassidy.
Musikkeksperter?dommerene? Nja.. vet ikke om jeg er helt enig. Det måtte være Mira i så fall!! De andre er gode managere, men musikkeksperter er de ikke...

ORIGINAL: gotherina

det heter x-faktor folkens...

hele konseptet går vel ut på at man skal ha hele pakken...utseende, stemmen osv...

produsentene skal jo tjene penger på dette i lang tid, og sorry folkens, men hun går ikke akuratt under "popp-stjerne" kategorien når det gjeler utsende..

kjipt å si det, men sånn fungerer verden....lev med det...

ikke helt enig.
X-factor er nødvendigvis utseende - men det lille ekstra.
Og det mener jeg Elin hadde. Noe udefinerbart.
Lenge siden jeg var enig med Jan Fredrik Karlsen - men jeg er enig med han om at Peters gjorde en feil der..

Nei, makan til kjedelig stemme.. glad hun ikke ble med videre jeg!

ORIGINAL: GuttasMamma!

synes andre var flinkere enn henne desverre.Om det er noe sympati fordi hun er halvt blind eller noe sånt synes jeg det er HELT feil grunnlag for å sende henne videre.Og det tviler jeg på en fb gruppe kan gjøre også.Avgjørelsen er nok tatt[;)]

Hvorfor tror alle som ikke likte henne best at vi andre likte henne bare fordi vi syntes synd i henne??[8|]
Ikke derfor jeg likte henne...
Stemmen, roen og "det udefinerbare" [:)]

BTW, jeg hadde med cd med Lene Marlin under fødselen, og det var jævli behagelig etter over et døgn i rier, å få slappe av i badekar kl.3 på natten med LM på spilleren...[:)]

åså om det var mange andre som jikk ut?
di var ikke like flinke...
hun var jo flinkest av alle til å synge[8|]
aldri vært med noen jenta i idol o.l som har hatt en sånn stemme.

blir rett og slett flau over dere som sier at vi bare vil ha henne med fordi hun er svaksynt eller fordi vi synns synn på henne.
man kjenner andre på seg selv, er det ikke det det heter?

Back
Topp