Amalie22

Første møte med forumet
Har hatt flere runder med hormoner, men kun en eggpose hver gang, til tross for at blodprøvene tydet på at det burde kunne bli noen flere. Det har derfor ikke blitt eggeuttak. Nå var det tre eggposer. Har hatt egguttak i dag, men det resulterte kun i ett egg. Egget var modent. Sædcelle er satt inn, og vi venter på svar på om egget er befruktet eller ikke.

Hvilke erfaringer har folk med slike situasjoner? Teoretisk sett trenger man jo kun ett egg, men statistisk sett er det vel veldig liten sjanse for å lykkes.

Noen som har gode råd? Er det noe man kan gjøre for å øke sannsynligheten for flere egg?

Hvordan er prosessen videre? I hvor mange steg i prosessen kan det stoppe opp?

Har ikke så mange svar. Vet ikke hva din AMH er, men min var på 5 og jeg gikk på ganske høye doser med hormoner. Jeg fikk kun ut 5 egg. 4 moden. Bare 2 ble befruktet. Men var bare 1 som overlevde til innsett på dag 2. Det var gullegget og har i dag en jente på 10 månder ❤️ Så kan gå bra med bare ett egg. Lykke til ❤️

Håper det er gullegget. Men det finnes en del du kan prøve om du ikke lykkes med det egget. Det klokeste jeg gjorde var å kontakte Anette på Frøyaklinikken, hun fikk rettet opp min syklus OG jeg utviklet mange flere follikler. Tok prøver underveis så fikk virkelig bevist at det var store forbedringer. Dessverre så startet jeg nok altfor sent og ga til slutt opp egne egg. Skal straks føde en liten gutt takket være en snill eggdonor her i verden. Så det finnes håp, uansett❤️ Ønsker deg masse lykke til! Og ikke mist motet.

Back
Topp