få barn Nr.3

• Trådstarter Trådstarter !!
  • Opprettet Opprettet

!!

Forumet er livet
VIP
Å få Nr.3, var det stor overgang fra og ha 2 barn?

Jeg er så baby syk, men tenker veldig mye på økonomi, tid til barna osv.

Nei synest ikke det,overgangen fra en til to synest jeg ble verre:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Lurer på det samme selv. Er absolutt ikke babysyk eller klar for en til. Men down the road så kan jo jeg endre mening... Hehe..

Fikk 3 mann for 6mnd siden. Er ikke så veldig stor overgang men selvfølgelig det merkes nå når siste begynner å kreve litt mer. Det varierer i perioden. Men det er nok verre fra 1 barn til 2.
Det er jo veldig koselig med 3 små. Har de veldig tett. Økonomien blir vel litt strammere når siste skal i Bhg. Da er det 3 i Bhg samtidig. Men det skal nokk gå det og. :):)

Det kommer nok veldig an på ungen man får. 3. ungen her i huset var den roligste, og ga oss aldri våkenetter, så i vårt tilfelle var det ingen problem! ;)

Ang økonomi: her arves mye, så foreløbig har det vært lite utgifter, men tenker også på den tid når alle skal i Sfo og barnehage. Klart det vil merkes, men de årene skal vi nok klare!

Minste krever mest av tiden min, så samvittigheten kan så klart være litt svart, men han legger seg 1-1,5 time før de største, så da er det fullt fokus på dem! Kosetid med film, spill eller bøker...

Det kommer nok veldig an på ungen man får. 3. ungen her i huset var den roligste, og ga oss aldri våkenetter, så i vårt tilfelle var det ingen problem! ;)

Signerer her. Egentlig så ble alt roligere og mer avslappet etter at nr 3 kom :-) Så den overgangen var bare positiv :-)

Vi fikk en litt en med liten tolmodighet, sover helt greit om natten, men er den som har vært mest oppe med. Men han er veldig fornøyd å blid, så han sjarmerer oss alle i senk. Storesøsterene er så snill å grei med han.

Men angrer så absolutt ikke på at vi fikk 3 så tette.

Er skikkelig baby syk selv i det siste, har en gutt på 8 år og ei på snart 4 år. Guttungen klarer det meste selv nå, men jenteungen er kravstor...skal si det er forskjell mellom jenter og gutter,,,,

Det er mest jenta jeg er urolig for, begge barna vil jo ha en nr 3..føler det kan være sunt for de...for begge er super aktive barn :) kanskj de roer seg?? noen som har aktive barn og venter nr 3??

mvh Vil ha baby igjen :)

Finner ut av det innen få uker :P tror det blir lettere fra 2-3 enn 1-2 men da var jeg alene etter 6 mnd og det var bare 2.5 år mellom de så de trengte mye hjelp begge to. Nå er minste snart 5.5 og eldste snart 8 så da er de så selvstendig. Og jeg har en fantastisk mann som stiller opp så utrolig mye. Denne gang har jeg også lappen så det gjør jo også livet litt lettere :)

Tror nok ikke barna dine roer seg ved å få en nr. 3.. De fortsetter sine liv og du og minsten får bare henge dere på. Det er min erfaring i alle fall og jeg har 3 barn :)

Spent på det.

Men tror det har mye å si hvor gamle de første er. Tre under skolealder er f.eks noe annet enn et par skoleunger og en baby

Gammel tråd. Men jeg har tre barn - de er 6år, 4år og 1,5år. Syns overgangen har gått bra.

Back
Topp