lillivanilli
Elsker forumet
Her kan dere skrive fødselshistoriene deres [:D]
så har vi dem samlet på ett sted [:)]
ikke kommenter historiene i denne tråden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Pappaen klipper navlestrengen.[:)] 
Så han må vekkes hver tredje time. Han sliter litt med vondt i magen på natta, men håper nå i natt at dette går over. Barnebeken er ute og morsmelkbæsjen er i gnag, så han tar til seg næring! [:D]
Tårene triller og hjertet sprenger!
Ufattelig stort!!! Og jeg gjør det sikkert gjerne igjen, bare ikke de første to-tre årene[8D][8D][;)][;)]
De gjorde at riene ikke kom så ofte, men jeg klarte ikke å sove å slappe av noe særlig så det ble en LANG natt! Jeg holdt ut til klokka 10.00 på morgenen 1/10, og vi kjørte igjen til sykehuset.
Klarte ikke å stoppe å le, men det var litt deilig å le litt oppi all smerten da.
Jeg var så lettet over å være ferdig, mens mannen minvar veldig rørt
Jeg ble ikke klipt og måtte kun sy noen få "pyntesting"
Hun hadde litt lav kroppstemperatur så hun fikk ligge ekstra lenge inntil meg med varmeflasker for å få opp temperaturen litt. Men det var bare koselig
Ble ikke skremt og vi gleder oss til å få en lillesøster eller lillebror til lille Milla.
Så i dag har vi funnet ut at Milla skal hete Milla Antonette som var mellomnavnet til svigermor. Det var synd at hun ikke fikk treffe sitt syvende barnebarn

Min fødselshistorie...

Å min føsrte reaksjon var (husker det ikke selv) "Oiii...jeg har en baby på magen min" hehe.