Bkno7943372
Andre møte med forumet
Hjelp meg jenter... Jeg settes i gang på tirsdag men har fått skikkelig angst for fødselen. Dette er mitt 4 barn og har blitt satt i gang 1 mnd før termin hver gang (2x pga svangerskapsforgiftning, 4x diabetes. Store barn osv), så dette er ikke nytt for meg. Tross igangsetting, store barn og andre "skavanker" har jeg raske, fine fødsler (1x6 timer, 2x 1,5 timer)... Siste fødsel for 1,5 år siden gikk som en drøm men i forkant av denne fødselen fikk jeg skikkelig fødselsangst og nå denne gangen er det enda værre...
Klarer ikke glede meg litt en gang, er så redd for smertene og enda mer redd for pressrier og når babyen skal ut... Er nok ikke en person som tar dette så lett opp med sykehus/jordmor, så setter veldig stor pris på om det er noen som har noen beroligende ord å komme med ...
Klarer ikke glede meg litt en gang, er så redd for smertene og enda mer redd for pressrier og når babyen skal ut... Er nok ikke en person som tar dette så lett opp med sykehus/jordmor, så setter veldig stor pris på om det er noen som har noen beroligende ord å komme med ...