FØDSEL!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Jeg gru gleder meg til hele fødselen;) Dette er nr 2, men første gang jeg skal føde:p Så veit ikke hva jeg går til, det er vel det værste:p

Gleder meg til få hilse på babyen.
Gleder meg til et tungt svangerskap er over.
Gruer meg til hendelsesforløpet, det er så mye HVIS HVIS HVIS pga hendelser i første fødsel, men det går nok bra uansett, er jo i tryggehender på sykehuset ...
Hvordan hendelser i første fødsel?

På grunn av ks i første fødsel så tas det forholdsregler denne gangen: hvis jeg går mer enn noen dager (2-3)over tida blir det ks.
Hvis det ikke er progresjon i fødselen hele tiden blir det ks.
Ting jeg ikke rår over akkurat.

Åååååh! Gleder meg så utrolig masse nå:-) Er så utrolig spent på hvordan og når det starter! Er 37 uker til torsdag, så kan jo egentlig skje når som helst!

Gleder meg til hele opplevelsen. Adrenalinet når man innser at "nå er det i gang", det å jobbe med kroppen, støtten fra samboer og når baby kommer på brystet. Gruer meg fordi jeg vet at det kommer til et punkt hvor det ikke er til å holde ut, men samtidig så vet jeg jo at det går over, så er ikke noe jeg bruker mye energi på å frykte. :)

Jeg gleder meg til å få babyen i armene, og til den gode følelsen når jeg har greid det for tredje gang:) Jeg gleder meg til å se pappaen stolt løfte sin tredje datter.:love7 Jeg gleder meg veldig til å endelig føde i hjembyen min, og kunne ha familien rundt meg så tidlig som jeg ønsker det. Jeg gleder meg til å for første gang få besøk på sykehuset når babyen er født. Sist lå jeg nemlig alene, da pappaen måtte være hjemme med sykt barn.
Jeg gruer meg til å ikke ha kontroll over når/hvordan fødselen forløper seg, og for om jeg revner like mye som sist, og til å ha vondt i underlivet på ukesvis etterpå:nailbiting:

Back
Topp