M
Moderator Kine
Guest
Hva gleder du deg til når fødselen setter igang? Og hva gruer du deg til?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det med meg og min mann også. Veldig godt å kjenne at det er et samarbeid!Gleder meg til alle følelsene rundt det, opplevelsen mellom meg og mannen min og det gode samarbeidet. Han er min perfekte fødselspartner og vet akkurat hvordan jeg vil ha det <3
Så gleder jeg meg til å få sønn nr 2 på brystet <3
Gruer meg til den smerten som er mellom 5-9 cm!! Men skal komme meg gjennom det denne gangen også, uten smertestillende![]()
Er det da man har mest smerter.5-9cm? Første fødsel så ankom jeg på sykehuset med 8 cm åpning men kan ikke huske at det gjorde sååå vondt.Gleder meg til alle følelsene rundt det, opplevelsen mellom meg og mannen min og det gode samarbeidet. Han er min perfekte fødselspartner og vet akkurat hvordan jeg vil ha det <3
Så gleder jeg meg til å få sønn nr 2 på brystet <3
Gruer meg til den smerten som er mellom 5-9 cm!! Men skal komme meg gjennom det denne gangen også, uten smertestillende![]()
Er det da man har mest smerter.5-9cm? Første fødsel så ankom jeg på sykehuset med 8 cm åpning men kan ikke huske at det gjorde sååå vondt.