FØDEBAGEN

vi bor 2,5 time unna sykehus med bil og båt - derfor har vi med stelleprodukter ;) hadde ikke med det til førstemann da vi bodde 5 minutt unna sykehus ;) pga avstanden og blodprøvene må vi også være på sykehuset til blodprøvene er tatt (trenger ikke å utsette lille for 7,5 time i bil den første uka akkurat). Derfor vi har med såpass mye skift også - tilfelle noe oppstår som gjør at vi må være lengre ;) listen så ikke sånn ut da vi bodde rett ved sykehuset ;)
Det ser du, det forklarer jo mye ;)

Kan ikke se at noen har nevnt det over, men har tenkt å skaffe meg noen albueskjell og ta med meg de i tilfelle jeg får veldig såre brystvorter imens jeg er på sykehuset.

Det blir feil av meg å si hva du IKKE får bruk for da, for du har jo som du selv sier, skrevet denne listen på bakgrunn av erfaring og hva du føler du har hatt behov for tidligere ;)
Men for min egen del hvis du absolutt vil vite så pakker jeg ikke med meg feks stelleprodukter til baby bla. Dette har de jo på sykehuset. Og skulle uhellet være at baby gjør på seg på vei hjem så bor jo vi bare 15 min fra sykehuset ;) Nå tar jeg sikte på å dra hjem så fort som mulig etter fødsel så for min del så trenger jeg vel bare 1 skifte til meg selv, baby og evt far. Og skulle det bli slik at vi må bli lengre så bor vi som sagt ikke så langt fra sykehuset ;) Tro meg, jeg har hatt mine lister jeg også, men etter 2 fødsler hvor jeg var relativ kjapt ute igjen av sykehuset så har jeg lært hva jeg trenger og ikke trenger å ha med meg. Men igjen, dette gjelder jo meg ;)
Jeg tar høye for at ungen kan få noen dager på intensiven når jeg pakker. Har en ekstrabag som blir stående i bilen i tilfelle det blir langt opphold. Om alt går bra blir det fort hjem.

Back
Topp