FÅTT RUTINER....

MariusMamma

Gift med forumet
I PÅSKEN KLARTE VI Å FÅ KOMMET INN I RUTINER...DEILIG!!!
SOVER HELE NATTEN - SÅ FØRSTE FLASKE ER MELLOM 8.30 & 9.
LEGGER SEG UT RUNDT 10.30 - SOVER TIL BORTI 13.30-14 - DA ER
DET TID FOR NY FLASKE MED MAT.
LEGGER SEG UT IGJEN VED 15.30 - 16 TIDEN (KOMMER ANN PÅ HVOR TRØTT HAN ER) - SOVER DA UTE TIL 18-18.30 - FÅR NY FLASKE.
LEGGER SEG VED 21-21.30 TIDEN - NY FLASKE IGJEN.
SÅ NÅ ER DET 4 MÅLTIDER I LØPET AV EN DAG..., OG NÅR HAN BLIR KLEDD
PÅ SKJØNNER HAN AT HAN SKAL UT Å SOVE - ER "BORTE" PÅ 5 MIN[:)]

FLERE SOM HAR FÅTT NOEN RUTINER????

Ja her har vi også fått noenlunde rutiner.Jeg ammer ca kl.06,00,før han sover videre til kl.07,30.Deretter er det av med pysj,og ligge på gulvet og leke e.l til ca 09,00.Så ammer jeg igjen kl.9 og legger han ut ca09,30.Da sover han til ca 12,30.Da får han mat igjen før han er våken igjen frem til jeg ammer igjen kl.1430.Deretter legger jeg han ut igjen ca 1500,hvor han da sover til ca 1700.Deretter er han mye våken.Han krever mye mat og kos på kvelden,så da går det i amming,kosing og soving på fanget.Ca kl2200 ammer jeg han og legger han i senga på rommet,og da sover han til ca 0600.Det er så utrolig deilig med faste rytmer,men de dagene vi skal ut på ting,blir hele dagen rar[:)]

ORIGINAL: Hønemamma

Ja her har vi også fått noenlunde rutiner.Jeg ammer ca kl.06,00,før han sover videre til kl.07,30.Deretter er det av med pysj,og ligge på gulvet og leke e.l til ca 09,00.Så ammer jeg igjen kl.9 og legger han ut ca09,30.Da sover han til ca 12,30.Da får han mat igjen før han er våken igjen frem til jeg ammer igjen kl.1430.Deretter legger jeg han ut igjen ca 1500,hvor han da sover til ca 1700.Deretter er han mye våken.Han krever mye mat og kos på kvelden,så da går det i amming,kosing og soving på fanget.Ca kl2200 ammer jeg han og legger han i senga på rommet,og da sover han til ca 0600.Det er så utrolig deilig med faste rytmer,men de dagene vi skal ut på ting,blir hele dagen rar[:)]

SAMME HER!!!

Sånn ca rutiner. Han legger seg rundt 20.00, sover til 6-7-tiden. er som regel våken til rundt 08.30 hvor han får flaske, og sover da en times tid. Deretter våken til rundt 13.00, egentlig så sover han ikke stort etter det. Sover hvis vi triller eller kjører bil. Ellers er han stort sett våken. [&:][:)] Kan hende han tar seg en dupp i ny og ne.

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Sånn ca rutiner. Han legger seg rundt 20.00, sover til 6-7-tiden. er som regel våken til rundt 08.30 hvor han får flaske, og sover da en times tid. Deretter våken til rundt 13.00, egentlig så sover han ikke stort etter det. Sover hvis vi triller eller kjører bil. Ellers er han stort sett våken. [&:][:)] Kan hende han tar seg en dupp i ny og ne.

noenlunde samme opplegget her og...  hender han av og til våkner kl 3 på natta for mat.. men det blir skjeldnere og sjeldnere... [:)]

Får flaska vid 20 och så i säng, vill ha litt mat å ny blöja vid ca 4, men sover sen vidare till ca kl. 7. Då ska han upp och är vaken ca 2 timmar (äter mellan kl. 8-9) sen sover han ca 2-3 timmar, vaken ca 2 timmar med mat ca 12-13 sen blir det litt soving igen 1,5-2 timmar, mat ca 16-17 och tar sen en liten tupplur mellan det och sängdax. Härligtmed någorlunda rutin! Lurer på att ha i litt velling i flaska på kvällen, men er litt usikker på hur jag ska göra. Försöke en kväll men det blev för tjockt, trots bara 1 tsk i mjölken.. ska man ha i mer vann?? eller hur gör man? 

Vi kan faktisk legge sindre kl 20.30, bare gi han smokken og gå derifra. Er en ny verden her nå [;)]

har fått rutiner her å!legger seg rundt 22-06,07 får melk sover til 9-10tida.leker i noen timer sovner i 12tida,våkner 13-13.30 får melk leker igjen også sover han rundt 17tida igjen og våkner 19..er våken i noen timer får melk og sovner igjen[;)]..deilig!føler jeg kjenner han myyyeee bedre nå..deilig med kids ass

Her har vi faktisk hatt rutine i noen uker alt. Deilig[:D]

Back
Topp