FÅTT FORELDREPENGER??

Jente3ogBebisIMagen

Betatt av forumet
og har du den som kommende utb på nav sne sider...? jeg hadde den ikke igår, men er der idag, men de kan vel ikke komme en lørdag????

Hvordan kan man se på nav sine sider hvor mye man får i foreldrepenger osv?

Jeg får utbetalt av nav, siden jeg jobbet i et vikariat før permisjon, og når jeg gikk ut i permisjon,forsvant vikariatet. Da hadde de ikke behov for meg mer, så jeg er uten jobb.[:'(]

men foreldrepengene kommer vel ikke før i neste uke?

du kan gå inn på nav.no, oxo på dine utbetalinger, logge inn med fødselsnr og MIN id og der ser du både kommende og gamle utbetalinger fra nav.. jeg har alltid fått 20 eller 21. selv om det står annet på nav.[:)]

Hvis de står til utbetaling nå kommer de nok senere i dag. Hos meg kommer ihvertfall alltid utbetalingene opp først et par timer før jeg har det på konto. 

Ja jeg fant ut av det[:D]
Men jeg ser utbetalinger som jeg har fått, men ikke kommende utbetalinger...?

hos meg kan det være fra dagen før utbetaling, til noen dager ETTER utbetalingen...[&:]

da er ikke dine registrert enda... da kommer de trolig neste uke, da vil det stå Kommende utbetalinger, Aug.10[:)]

Ahaaa.da er jeg med[;)]

Takk for hjelpa![:)]

Ser her at jeg fikk forrige utbetaling av foreldrepenger 21 juli. Hmm,det står på nav at de kommer i slutten av måneden. hehe. blir jo bare forvirra. jaja,jeg får vel ba vente i spenning å se når de kommer[;)]

ja datoen hos nav er 25. og 27. denne måneden..ALDRI mottatt de på NAV sin dato...

jeg får 20 eller 21 hver gang og da det står på nav at de er til betaling får jge de alltid den dagen.

Back
Topp