Eye Q

Ellen

Glad i forumet
VIP
Er det noen som har prøvd det til sine barn?Hvilke erfaringer har dere?

Har ikke prøvd på barna, men har brukt de selv i 5 års tid, Tror ikke de skal kunne gjøre noe som helst galt, så ville prøvd, siden du kjenner til de vet du jo hva de (kanskje) kan hjelpe for.
-Kunne fint gitt de til mine egne barn, og jeg er veldig skeptisk av natur til i medisiner/tilskudd o.l

Kjenner noen som brukte det til datteren sin i en periode, for å teste om det hjalp mot konsentrasjonsvansker. De trodde det virkelig hjalp, men da de kuttet det ut var jenta like konsentrert etterpå. Placeboeffekt?!
Verdt et forsøk. Lest om mange som har hatt hjelp av det!

har ikke kommet i gang med det enda. men vet det er supert til barn/voksne med ADHD eller autisme. søk så finner du endel info om det. funker selvsagt ikke på alle.

Hmmm, ja jeg er virkelig fristet å prøve dette.Men det koster jo en formue,og noen sverger til å kjøpe fra utlandet ffordi det er billigere..

Hmmm, ja jeg er virkelig fristet å prøve dette.Men det koster jo en formue,og noen sverger til å kjøpe fra utlandet ffordi det er billigere..

Kan jeg spørre om.hvor?
Er det samme produkt?

Litt skeptisk til å handle sånne ting i utlandet :confused:

vet hvertfall at dem med barn som har ADHD eller autisme eller begge deler for den del gir barna flere kapsler (finnes vel flytende å) enn hva som er vanlig for at det skal funke.

http://www.englesind.dk/default.asp?mode=cmsview&page=1466 om en dansk familie med 2 autistiske barn som har prøvd eye q.

Det stod der at man bør ta det i samråd med lege,for det kan.virke blodfortynnende.

Jeg spurte psykriateren vår og han sa noen hadde effekt av det, mens andre ikke hadde noen effekt.
Så man må nesten prøve seg frem.

Kan jeg spørre om.hvor?
Er det samme produkt?

Litt skeptisk til å handle sånne ting i utlandet :confused:
Næææi,jeg kan nok ikke svare på hvorffor produktet er dyre i Norge,-det syns jeg blir vansskelig å svare på.
Ja,har forstått det slik at det er samme produkt.Men det er sunt med en real ddose skepsi,og saumfare produktet først.

Back
Topp