Exu

Katjakai

Flørter med forumet
hei damer,
Jeg har hatt en litt rar dag med mange følelser, men ikke tristhet over barnet som ikke ble. Og det vil jeg takke forumet for. Realisme og harde beskjeder fra noen her inne kan hjelpe til så man holder et øye åpent og avventer full begeistring.

Jeg spurte for en tid tilbake om blødning og ryggsmerter. Noe som i segselv ikke trenger å bety noe. Ryggsmertene ga seg og var muligvis som andre menssmerter vi kjenner på som nygravide.
Jeg har samtidig kjent flere vondter og avvik fra normal graviditet og fikk tips fra dere om exu. Da jeg delte erfaringen om blødning. Sett i sammenheng med alt det andre tonet det seg som et mulig tilfelle for meg. Bestilte privat tul som jeg hadde i dag 6+3. Og fikk det bekreftet.
Er nå operert da de tok ut eggleder. Og jeg ønsker å dele med dere hvor bra dette gikk.

Mine tegn på exu:
Varm svie på en side, ved hofteleddet. Sterke tak om jeg var aktiv og sen positiv test, frisk blødning på ikm og ingen sterke gravid symptomer bortsett fra ligament stikkinger, mest på en side. oppsvulmet følelse i livmor om kveldene (som er et normal tegn). Litt ømme bryster og ørlite uggen, noe som også er normalt for meg egentlig. Følte meg derimot slank og hadde ikke avsmak på sunn mat -som jeg pleier å få i uke 5-6 værtfall:)

Ønsker dere gode måneder og deilig baby, så stikker jeg sikkert tilbake på prøver selv når kroppen orker det.
 
Trist å høre om exu’en, men godt å høre at du er blitt operert og at du er ved godt mot! Lykke til videre med prøvingen, håper spiren setter seg på riktig sted neste gang!
 
Så bra at det ble oppdaga før du ble skikkelig dårlig, men trist at det var dette som skjedde.

Mange lykkeønskninger videre!
 
Så vondt å høre om exu-en, jeg hadde det samme selv i fjor og ble operert. Det kan ta tid å komme seg både fysisk og psykisk etter operasjonen. I den perioden hadde jeg god nytte av nettsidene til en stiftelse i Storbritannia for kvinner som har gjennomgått exu. Den heter The Ectopic Pregnancy Trust. De har mye god informasjon.

God bedring etter operasjonen og jeg ønsker deg alt det beste framover!
 
Så trist :( masse lykke til videre :Heartred godt at du deler slik at de som er uheldige å oppleve dette i fremtiden har noe å lese og støtte deg til!
 
Så trist å lese.. Masse lykke til på veien videre ❤️
 
Takk for at du deler så vi kan være obs og lære, men utrolig trist at du har måtte oppleve exu❤️. Sender deg mange gode tanker og masse god bedring ❤️
 
Trist at du måtte gå igjennom dette, men takk for at du deler historien din :) Sender deg mange klemmer og lykkeønskninger :Heartred
 
Takk for at du deler. Vond beskjed å få, så ta vare på hverandre i denne tiden. Det virker ut som du tar det med fatning, men husk det er lov å sørge over det som ikke ble. Håper det kommer en ny spire snart ❤️
 
Så trist :( Men bra det ble oppdaget. Håper det snart blir en ny spire, lykke til :Heartbigred Stor klem :Heartbigred
 
Back
Topp