Exu

Shentz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
Jeg har fått påvist exu og fikk cellegift på julaften. Jeg har fryktelig vondt om dagen og har derfor ikke vært inne på flere dager. Kan noen overta som ansvarlig på skjult? Jeg har dessverre ikke overskudd til å gjøre noe særlig pr idag.

Håper alle har hatt en fin jul i alle fall:)
Lykke til videre med svangerskapet og håper alle får gå til termin:)

Jeg har fått påvist exu og fikk cellegift på julaften. Jeg har fryktelig vondt om dagen og har derfor ikke vært inne på flere dager. Kan noen overta som ansvarlig på skjult? Jeg har dessverre ikke overskudd til å gjøre noe særlig pr idag.

Håper alle har hatt en fin jul i alle fall:)
Lykke til videre med svangerskapet og håper alle får gå til termin:)

Å nei så trist!
Jeg tror jeg er på vei ut selv. så kan ikke ta over ansvaret dessverre

Kan jeg spørre hvordan du oppdaget exu?

Ånei, så utrolig leit å lese! Tenkte en del på deg etter innleggelsen og håpte det hadde ordnet seg. <3 Masse lykke til videre, og håper du slipper mer smerter veldig snart!

Hvis ingen andre melder seg kan jeg bidra, problemet er at jeg får nok ikke gjort så mye nå i julen likevel, så da spørs det om noen andre evt har anledning til det før :)

Huff, så trist :( Jeg kan sikkert hjelpe til litt :) Håper du kommer deg raskt❤️

Så trist at det var EXU... jeg hadde dessverre følelsen av det ut i fra det du beskrev av symptomer. Man bør få mye mer kunnskap og informasjon om dette og hvordan man kan kjenne det igjen ❤️
Godt at du nå får behandling og er i sykehusets lys - da skal dette gå fint skal du se. Håper du kommer deg raskt til hektene igjen etter en så strevsom jul. Klem

Ånei :(
Varme klemmer til deg :Heartred

Så trist - god klem til deg:Heartred

Så trist å høre ❤️ Jeg håper virkelig du har det litt bedre nå, og at smertene slipper taket. Det er ikke kjekt å høre dette, men det er også veldig godt at du fant det ut så du kan få hjelp videre ❤️

varme tanker og klemmer til deg :Heartbigred

Jeg er ganske ny i dette og prøver å skjønne alle forkortelser...
Hva er EXU?:smiley-ashamed005

Back
Topp