Extention

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Jeg har bestilt sånn klip on... men vet man også får tak i sånne hårremser.. ser for meg at det synes mindre for andre?

Ser for meg at de klip-on vil synes så godt? Så på hun ene som har en blogg.. var et innslag om henne på tv for noen dager siden.. og hun satte på en sånn hel remse...

Hva søker jeg på da? På Ebay? For når jeg søker Human hair extention.. så får jeg bare opp klip-on

på clip on pelier det være remser da, på mine har jeg to store remsermed 4 spenner på noen med 3 og 2 spenner og noen som er helt nkle bare

Oki...

Vet du hvordan jeg kan finne noe sånt på Ebay?

Prøvde å søke clip on pelier.. men ingen treff

Om du vil ha remser kan du prøve søke på microring extention.
Men anbefaler deg clipon om du vil beholde håret ditt også når de skal av :)

Melkesjokoladen skrev:

Å? Er ikke det på en måte clip on det også? Bare at det er en lang tynn remse? Så for meg det jeg.. at det på en måte settes fast i mitt hår som en kam?

Søkte microring extention på ebay.. bare for å se hvordan det så ut.. men fikk ikke noe treff..

mammatileijente skrev:

Melkesjokoladen skrev:

Å? Er ikke det på en måte clip on det også? Bare at det er en lang tynn remse? Så for meg det jeg.. at det på en måte settes fast i mitt hår som en kam?

Nei, er ikke som clip on. Det er bunter med hår som man fester til sitt hår med ringer som klemmes på, som man har på hele tiden en periode, er vel rundt 1-2 mnd eller noe.

Mange som sa at det var så bra, siden det ikke skal brennes på, så derfor holder ditt hår seg bedre.
Jeg bestilte det fra en drittplass for å si d slik, så mitt hår ble helt ødelagt når jeg tok det av. Men har en plass hvor mange sier at det er bra kvalitet.

http://www.locksandbonds.com/store2/

_Snepsi_ skrev:
Clip-on er vel det beste å bruke? Har slike selv, og de vises ikke på, er lett å feste..
Kan ikke se for meg at remser uten klips med bare kam sitter fast?
Får jo lange remser med clip-on også..

Jeg har bare sett det 1 gang.. og da så jeg på den dokumentaren som gikk på tv2 på onsdag.. en jente som blogget.. og hun tok på en sånn lang remse.. men så ikke hva hun festet de med.. for så liksom bare håret forfra..

jeg har ikke så tykt hår.. og er så redd for at de "spennene" som sitter på løshåret skal synes igjennom... og da så den clip on som hun på dokumentaren brukte mye bedre ut..

Så for meg at det var en form for kam på baksiden av det håret der..

Hvor firnner jeg clip on som er lang da? Når jeg søker Human hair exstation på Ebay.. så får jeg bare om 7-8 eksemplarer.. mens venninnen min fikk opp mangle flere treff enn meg.. hun fikk flere sider opp med løshår... mens jeg fikk bare opp så få som 7-8stk

Melkesjokoladen skrev:

mammatileijente skrev:

Melkesjokoladen skrev:

Nei, er ikke som clip on. Det er bunter med hår som man fester til sitt hår med ringer som klemmes på, som man har på hele tiden en periode, er vel rundt 1-2 mnd eller noe.

Mange som sa at det var så bra, siden det ikke skal brennes på, så derfor holder ditt hår seg bedre.
Jeg bestilte det fra en drittplass for å si d slik, så mitt hår ble helt ødelagt når jeg tok det av. Men har en plass hvor mange sier at det er bra kvalitet.

http://www.locksandbonds.com/store2/

Hmmm... det lignet ikke det som hun på dokument2 tok på seg.. så ut som om hun tok de på hver dag.. ikke at de satt fast i 1-2 mnd..

Kanskje jeg skal ta kontakt med henne.. hehe.. for å høre om hvilket hun bruker.

-Sunnipunni- skrev:
Her selger de gode clip on http://www.sarashair.com/Fargekart-158-p.htm . Er vel den som er mest brukt i Norge. Ho bloggeren brukte clip on, da er et en lang remse med 4 små spenner. Og noen med 5, og noen alene med 1 spenne. Før du setter på disse er det lurt å tuppere håret innerst. Da vil clipsa sitte bedre :) de ser sånn her ut: http://www.google.no/m/search?site=images&gl=no&client=safari&source=mog&hl=no&q=sarah's+clip+on&spell=1&ei=eDi2TrCBJLTZ4QTRVw&ved=0CBIQBSgA#i=4

Takk;)

Høres vel ut som om det er noe sånt jeg skulle hatt da;) Vet du om jeg kan få bestilt noe sånt på Ebay?

mammatileijente skrev:
Søkte microring extention på ebay.. bare for å se hvordan det så ut.. men fikk ikke noe treff..

skrives extension, kanskje du finner noe da?

Du så dokumentaren om de fattige kvinnene som ofret håret sitt, og fant ut at du ville ha extension, eller?
Hehe! Jeg regner med jeg tar feil, for det hørtes innmari dust ut :)
Men det som selges på ebay er vel uansett falskt? Og så er det bare ekte hos frisørene? Synes å huske det var sånn tidligere i alle fall, men kanskje min frisørvenninne bare sa det for å ikke miste kunder :)

~Damen~~ skrev:
Du så dokumentaren om de fattige kvinnene som ofret håret sitt, og fant ut at du ville ha extension, eller?
Men det som selges på ebay er vel uansett falskt? Og så er det bare ekte hos frisørene? Synes å huske det var sånn tidligere i alle fall, men kanskje min frisørvenninne bare sa det for å ikke miste kunder :)

Om det hadde vært sånn.. hvorfor er det så dust??

Men nei..grunnen til at jeg vil ha er fordi jeg aldri får langt hår.. og gidder ikke å gi 7000-10000 for å få det satt på hos frisører

Kjenner mange jeg som har fra utlandet via ebay.. ekte hår det

Jeg vet ikke noe om de selger på ebay, men jeg ville kjøpt på den siden jeg linket til:) de er ikke så dyre (1800kr), og om du behandler de pent vil de vare en god stund..

mammatileijente skrev:

~Damen~~ skrev:

Men nei..grunnen til at jeg vil ha er fordi jeg aldri får langt hår.. og gidder ikke å gi 7000-10000 for å få det satt på hos frisører

Fordi de fleste ikke vil være med å støtte en bransje som benytter seg av fattige og desperate kvinner som blir villedet til å tro at de vil få et bedre liv hvis de ofrer håret sitt..? 
Kanskje?
Nå går sikkert veldig mye av det man betaler hos frisøren til nettopp frisøren, men jeg vil tro måten det har kommet til landet på er en smule mer "riktig", enn å bestille det kjempebillig på ebay, der man hvert fall ikke vet hvordan håret er skaffet. Av to onder, mener jeg.

~Damen~~ skrev:

mammatileijente skrev:

~Damen~~ skrev:

Fordi de fleste ikke vil være med å støtte en bransje som benytter seg av fattige og desperate kvinner som blir villedet til å tro at de vil få et bedre liv hvis de ofrer håret sitt..? 
Kanskje?
Nå går sikkert veldig mye av det man betaler hos frisøren til nettopp frisøren, men jeg vil tro måten det har kommet til landet på er en smule mer "riktig", enn å bestille det kjempebillig på ebay, der man hvert fall ikke vet hvordan håret er skaffet. Av to onder, mener jeg.

Sånn har ikke jeg forstått det. Disse damene har frivillig i mange mange år oftret håret sitt. i troen sin.. lenge før hårbransjen fikk opp øynene.. dette er noe kvinnene i India har gjort i årrekker.. så de blir ikke villedet.. i dag vet de kanskje hva håret blir brukt til... Før, så ble håret bare kastet!

mammatileijente skrev:

~Damen~~ skrev:

mammatileijente skrev:

~Damen~~ skrev:

Kanskje?

Sånn har ikke jeg forstått det. Disse damene har frivillig i mange mange år oftret håret sitt. i troen sin.. lenge før hårbransjen fikk opp øynene.. dette er noe kvinnene i India har gjort i årrekker.. så de blir ikke villedet.. i dag vet de kanskje hva håret blir brukt til... Før, så ble håret bare kastet!

Naiv, much?

Back
Topp