Ex'n?

Å ja mange ganger...

ORIGINAL: Frk Skrukkefillehaug

Jepp!!! *grøsser* hihi[8D]

Her ser det jaggu ut til at jeg er den eneste som ikke angrer en eneste en av de jeg har vært sammen med.[:)] Har blitt til supre gutter, ja bortsett fra en liten sommerflørt da, da tror jeg jeg må ha vært dopa på sommer og sol.[:D]
Men selv om de er supre gutter i dag både utseende og personlighet kunne jeg ikke ha tenkt meg å vært sammen med noen av de i dag.[:)]

ORIGINAL: Frk Skrukkefillehaug

Jepp!!! *grøsser* hihi[8D]

mange ganger[8D]

*grøsse* jaaaa!!!!!
- Og så krysser jeg fingre og tær og håper at ingen noen gang er dumme nok til å gå i samme fele som meg.........selv om det er for mye å håpe på [:@]

åherreguuuud ja....
forstår overhodet ikke hva jeg tenkte med.
vi tullet rundt og såret hverandre i hytt og pine[8D]
vi var utro begge to. han nektet å si at jeg var verken søt eller pen.
han ringte meg ikke og sendt meg ikke mld.
men heldivis er jeg gift med verdens goeste mann nå:)

Haha, mange ganger..

Ja[&:]

Altså, sånn utseendemessig kan jeg ikke klage på eksene mine, men de er pålangtnær så fine som min elskede mann, og ingen av dem er i nærheten av å være så intelligente, snille og morsomme[:)]

noen av dem hadde utseende med seg, men fint lite annet....

Forstår hvorfor jeg ble betatt av dem, men forstår også veldig godt hvorfor det endte da jeg ble bedre kjent med dem!

æsj,ja[:'(]

OH YES!!!![:'(]

ORIGINAL: tullemor_86

ikke bare en gang[:-]

JA! spesielt én, som gjør at jeg faktisk får frysninger nedover ryggen når jeg tenker tilbake .. og ikke på den gode måten [:D]

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

OH YES!
Jeses.. Han er grusom [:-]

Og da mener jeg oppførsel og utseende!!!

Hehe,samme her...!!!

ORIGINAL: *hemlis_i_magen*

jadda! fatter ikke hva jeg så i dem.. ikke hadde dem utseende med seg, og det er ikke mye positivt ellers heller.. hehehe..

Back
Topp