Litt drøy serie for meg. Kan liksom ikke se underholdningsverdien, men utifra denne tråden skjønner at jeg er i mindretall der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig. Har sett hele serien fordi det skrives så mye om den. Men vil ikke påstå at det er en bra serie. Den er helt ok.Litt drøy serie for meg. Kan liksom ikke se underholdningsverdien, men utifra denne tråden skjønner at jeg er i mindretall der
Helt enig. Har sett hele serien fordi det skrives så mye om den. Men vil ikke påstå at det er en bra serie. Den er helt ok.
Også når folk skriver at de likte den, så lurer jeg hvorfor? Hva er det som er så bra med den serien ....det er jo bare slåssing, dåp, damer...
Hvor kan man se denne serien?Har lest litt om den, og kjenner til en annen bransje sånn sett, men tror nok at "the truth is stranger than fiction". Man trenger ikke finne på historier spm sett, det skjer merkelige nok ting i virkeligheten dersom man får høre historiene da. Det betyr ikke at det er normalen for de fleste å leve slik en del gjør, men at det er vanligere i enkelte bransjer tror jeg absolutt!
Helt enig. Har sett hele serien fordi det skrives så mye om den. Men vil ikke påstå at det er en bra serie. Den er helt ok.
Også når folk skriver at de likte den, så lurer jeg hvorfor? Hva er det som er så bra med den serien ....det er jo bare slåssing, dåp, damer...