Exit

Trebarnsmor<3

Forelsket i forumet
noen som har sett serien exit?
Det er helt utrolig å tenke på at det er folk som lever på den måten! synes serien var veldig spennende, selv om den var drøy til tider.

Ikke sett enda. Blir vel maraton i helgen. Hørt mye om den da

Ja, jeg var egentlig bare tenkt å se en episode, for å se hvorfor det var så mye skriving om den i aviser. Jeg så hele serien på to dager, det har litt kjedelig at det ikke var flere episoder igjen:p

Syns den var ganske bra! Veldig fascinerende!

Veldig bra serie syns jeg! Sett 5 episoder. At det finnes fæle mennesker med tilgang på mye penger også i Norge er liksom ikke noen overraskelse, selv om jeg ser diskusjonene går over hvor troverdig det er rundt på Internett :p Det er ingen dokumentar, men hevder ikke å være det heller. Digger serier som får meg til å koke innvendig av velspilte fæle karakterer, da har de klart noe liksom :)

Vi prøvde.. Jeg er for grinete og hormonell for tiden til at det er noen god match å se sånne rævhåll på TV :hilarious:

Likte den, vi så hele serien på en kveld etter at ungene var lagt :p:D

Sett 3 episoder men synes det ble litt for mye i grunn så ikke sett mer etterpå.

Så en episode nå. Absolutt ikke noe for meg. Sær serie.

Skjønner godt at den ikke er for alle; den er utrolig rå og brutal! Det som er enda mer sjokkerende er at mye av det har skjedd i virkeligheten. Jeg tror det var bl.a. det at mye faktisk er sant, som fenget meg så; det å få innblikk i en «verden» som eksisterer i Norge, som jeg har vanskelig for å tro at eksisterer her.

Skjønner godt at den ikke er for alle; den er utrolig rå og brutal! Det som er enda mer sjokkerende er at mye av det har skjedd i virkeligheten. Jeg tror det var bl.a. det at mye faktisk er sant, som fenget meg så; det å få innblikk i en «verden» som eksisterer i Norge, som jeg har vanskelig for å tro at eksisterer her.

Enig! Jeg «vet» det jo at det finnes brutale, fæle mennesker med altfor mye penger også i Norge, men det å få «innsyn» (uten at jeg tror det er en dokumentar altså :p ) er både skremmende og fascinerende på en gang. Og det mest fascinerende er diskusjonen i finansmiljøet hvor halvparten sier det er altfor overdrevent og resten sier det er tatt helt på kornet, hehe. Den diskusjonen sier det meste tenker jeg!

Enig! Jeg «vet» det jo at det finnes brutale, fæle mennesker med altfor mye penger også i Norge, men det å få «innsyn» (uten at jeg tror det er en dokumentar altså :p ) er både skremmende og fascinerende på en gang. Og det mest fascinerende er diskusjonen i finansmiljøet hvor halvparten sier det er altfor overdrevent og resten sier det er tatt helt på kornet, hehe. Den diskusjonen sier det meste tenker jeg!

Enig! Så er det jo alltid de som da skjærer hele finansverden under en kam, og de som føler de må gå ut å forsvare seg. Det er vel heller ikke til å unngå at det også setter igang rykter om hvem det kan være.
Jeg synes skuespillerne gjør en veldig god jobb, og så ble jeg nok ekstra positivt overrasket over hvor bra den var laget, da jeg i utgangspunktet ikke er så glad i norske filmer.

Fantastiske skuespillere! Grusom serie, men så fengende, så den ferdig på to dager.

Back
Topp