Evighetstråd...

Jakobe4 skrev:
Kommer alle inn her via Iphone??

Jeg gjør ikke...

Har ikke iPhone, men prøvde i stad med iPad, og det funket IKKE!

Har lyst på alt og ingenting... Savner å ha noe kose meg med på fredagskvelden liksom. Blir vel druer da, as usual... :P

Novembergull med juniskatt skrev:
Har lyst på alt og ingenting... Savner å ha noe kose meg med på fredagskvelden liksom. Blir vel druer da, as usual... :P

Flink du er da:-) må skjerpe meg jeg også nå altså

delphi skrev:

Novembergull med juniskatt skrev:

Flink du er da:-) må skjerpe meg jeg også nå altså

Handler ikke om å være flink altså! Men jeg som vanligvis ELSKER sjokolade, har ikke lyst på i det hele tatt... Og det meste annet smaker også bare rart. Så røde druer er redningen; saftige, friske og kalde - herlig! Var sånn sist også, så jeg kjenner det igjen. Heldigvis koser jeg meg fremdeles med Pepsi max'en min <3 (Jada, vet man skal begrense inntaket av det også, men noe skal jeg ha altså :P)

Polarbear skrev:
imorgen er jeg 5+4 og da begynner forhåpentligvis hjertet å slå! rart å tenke på.... 

Skikkelig deilig med sånne milepæler emoticon

Dytter opp denne litt jeg ;)
Finnes ikke trøtt overhodet - mulig jeg er overtrøtt...? Så da ble det "Alexander" på tv2 - varer jo en hel evighet...

Tiden går så sakte!!!!! Har lyst til å rope til alle at jeg er gravid. :)))))) Har lyst til å dra på min første svangerskapskontroll!!! Har lyst på ul for å få bekreftet at lille i magen har det bra og er frisk og rask!!!! Men det er jo flere uker til jo!!! Buhuuuuuu

2 mnd igjen til julaften! 1 mnd igjen til tidlig UL! GLEDER meg masse til begge deler!! :))))

Back
Topp