Evig sulten!??

Tutdelafrut

Tutdelafrut
*MIA*
For en tid tilbake fikk jeg spørsmål fra en venninne om jeg hadde begynt å føle meg umettlig enda. Skjønte ikke hva a mente. Så sa nei selvfølgelig.

Men nå... Nå har jeg forstått.
Har kommet inn i en fase (håper jeg) hvor jeg er evig sulten! Kan spise eks middag, også går det ikke lange tida, før man er sulten. Igjen! Sånn går dagene. Tenker at det er jo ikke rart man legger på seg om man går sånn :p

Fler som har det sånn om dagen? Evt råd til hva man kan gjøre for å føle seg litt mett lengre??


Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull
 
Jeg har det sånn også! Har med meg "niste" på selv den korteste trilletur :p har nok ingen råd å komme med, er undervektig så håper denne trangen til å spise gjør at jeg legger på meg ;)
 
Vel... Jeg har nok å gå på så trenger ikke akkurat mer :p prøver å trøste meg med at det forhåpentligvis går bort når ammingen er ferdig :)


Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull
 
Mer sulten her også, tror det er fordi jeg nå har tid til å kjenne etter at jeg må ha mat :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
For en tid tilbake fikk jeg spørsmål fra en venninne om jeg hadde begynt å føle meg umettlig enda. Skjønte ikke hva a mente. Så sa nei selvfølgelig.

Men nå... Nå har jeg forstått.
Har kommet inn i en fase (håper jeg) hvor jeg er evig sulten! Kan spise eks middag, også går det ikke lange tida, før man er sulten. Igjen! Sånn går dagene. Tenker at det er jo ikke rart man legger på seg om man går sånn :p

Fler som har det sånn om dagen? Evt råd til hva man kan gjøre for å føle seg litt mett lengre??


Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull
Jeg også!! Og det er jo lite heldig med 35kg for mye fra før. Skal ikke slanke meg så lenge jeg ammer, men i første omgang fokusere på å spise riktig. Så jeg har hatt kostholdveiledning. Hun sa at jeg måtte få i meg mere proteiner, typ 100g pakke med kyllingpålegg fra Prior. Ikke bare 1 skive. 150g rent kjøtt: kyllingfilet, rødt kjøtt, fiskefilet. Og trøkke innpå med grønnsaker, ikke så mye frukt.
 
Jeg også!! Og det er jo lite heldig med 35kg for mye fra før. Skal ikke slanke meg så lenge jeg ammer, men i første omgang fokusere på å spise riktig. Så jeg har hatt kostholdveiledning. Hun sa at jeg måtte få i meg mere proteiner, typ 100g pakke med kyllingpålegg fra Prior. Ikke bare 1 skive. 150g rent kjøtt: kyllingfilet, rødt kjøtt, fiskefilet. Og trøkke innpå med grønnsaker, ikke så mye frukt.
Kanskje jeg må bli flinkere det jeg og. Få i meg mer av den "riktige" maten :)


Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull
 
Her har det vært 2 økedager denne uken og jeg tror ikke jeg har vært så sulten og tørst før. Føler det er litt bedre nå, men er nesten det samme som når jeg var gravid.
 
Jeg er også sulten stadig vekk, men jeg fullammer fortsatt. Spurte legen min, og han sa at det er mer anstrengende for kroppen å amme enn å være gravid! Så da spiser jeg og tenker ikke mer på det:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg er også sulten stadig vekk, men jeg fullammer fortsatt. Spurte legen min, og han sa at det er mer anstrengende for kroppen å amme enn å være gravid! Så da spiser jeg og tenker ikke mer på det:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vel. Det forklarer mye :) jeg spiser mer nå enn enkelte ganger da jeg gikk gravid med vesla :p


Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull
 
Back
Topp