Evig renselse..?

BabyH.

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Lille er 11 uker og jeg må fremdeles bruke truseinnlegg pga brunlig utflod. Det lukter skikkelig ekkelt også.. Er dette unormalt? Hadde gynekologisk undersøkelse på 6-ukerskontroll og da va det også som dette, legen sa ingenting da. Har ingen andre ubehag, feber eller lignende.. Lurer på om det kan være en form for betennelse, men kjenner jo ingen andre ubehag som sagt.

Det kan vare lenge.. Men det skal vel ikke lukte noe mer enn når man har vanlig mensen:/ ville hørt med legen jeg!! De snakker jo om morkakerester og sånn!!

Jeg blør også litt fortsatt (lille er 10 uker) men det er fordi jeg fikk satt inn spiral!

Ville hørt med legen jeg.. Siden d lukter litt..
Jeg hadde morkakerester men ingen lukt.. Bare en dag med helvetes smerter og feber.. Så kan hende d er bakterier eller at d bare er i ubalanse

Jeg blødde 10-12 uker etter de to første fødslene, det var tydeligvis helt normalt for meg. Hvor ille lukter det da?

jeg sluttet å blø etter uke 6, men nå etter 10uker fikk jeg en bitteliten blødning igjen som varte i 2 dager. Begynte på minipillen ei uke før, men om det var en mini mens eller resten av renselsen aner e ikke.

Ville tatt det opp m fastlegen. Som regel skal blødningene gi seg etter uke 8.

Back
Topp