evig optimist..

dumidalia

Gift med forumet
selv om vi har prøvd i over tre år uten hell, kan jeg ikke dy meg for å håpe litt hver måned..
spesielt ikke nå som syklusen min har stabilisert seg sånn høvelig.. og når jeg i tillegg tror jeg vet når jeg hadde eggløsning og vi did the nasty på de rette dagene rundt antatt el, blir jeg absolutt innbilsk.
og ikke nok med det, jeg er slapp, trett, har ømme bryster og stikninger nede i magen...

gruer meg til tanta kommer på lørdag.. for innerst inne tror jeg ikke at jeg kan være så heldig..
desverre.

selvfølgelig skal du væe optimist[:D]

krysser fingrene for deg snuppa[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

selvfølgelig skal du væe optimist[:D]

krysser fingrene for deg snuppa[:D]

Håpet kan ingen ta fra oss, man må jo bare "øve" masse, hehe [:D]

hehe, dere er gode[:D]
jeg venter iallefall i spenning på lørdagen... :/

dumidalia det er bra det, ikke gi opp, det kan funke. Selv har jeg værte gravid med SA på naturmetoden, man hvet aldrig. Ellers kjenner jeg ei dame som har prøvd i 11 år, etter 4 IVF forsøk ble de gravid på egenhånd, termin samtidig med meg[:)]

Man hvet aldri[;)]

dere altså.. jeg blir jo bare mer og mer optimist av dette[:)]
vi får vente og se... blir vel uansett ikke testing før om lenge. hvis jeg ikke bryter sammen i morgen og kjøper en liiiiten test....... [8D]

Det er bare bra å være optimist![:D]
Er sånn jeg å, selv om jeg prøver å være litt realist også, slik at jeg ikke blir altfor skuffa.

Masse lykke til!

ORIGINAL: [miss]

Krysser fingre for deg dumdidalia, kjenner igjen det håpet..[:)] Er ikkje så lett å miste det..[:)]

Sign denne. [:)]
Er full av håp selv.

Spennende tråd! Man må jo ikke gi opp håpet. Er jo eksempler på mirakler her inne, så hvorfor ikke dere?

Krysser alt jeg har for at tanta ikke dukker opp og at du får en positiv test!

ja, nå er det lørdag og ikke spor av tanta... de siste to syklusene har vært på 30 dager, før det har de vært på 35 dager... og i dag er dag 31.
meeen, lørdag er enda ikke over. og nå kjenner jeg ingen symptomer lenger heller...
huff, dette er spennende.

ORIGINAL: dumidalia

ja, nå er det lørdag og ikke spor av tanta... de siste to syklusene har vært på 30 dager, før det har de vært på 35 dager... og i dag er dag 31.
meeen, lørdag er enda ikke over. og nå kjenner jeg ingen symptomer lenger heller...

Spennende! Hold fortsatt fast på håpet, tro på at det skal skje deg og elsk den som vi håper er der inne! Tro, håp og kjærlighet!

Så spennende! Har du planer om å teste, eller vil du vente noen dager til?

Ååååååå så spennende.
Krysser fingre og tær.

Vi håper fortsatt for deg dumidalia! [:)]

venter i spenning[:)]

enda ingenting... har ikke kjøpt test, så det blir ikke før tidligst onsdag, tror jeg..
skal på klassetur mandag-tirsdag, og vil ikke finne ut at jeg er gravid på en ekkel utedo i skauen... [:D]
men krysser fingrene.
har ikke fortalt noe til mannen enda, vil ikke at han også skal bli full av håp, før det går rett i dass.
takk for gode og oppmintrende ord =)

ORIGINAL: Apple

Klart det er lov å være optimist!! Det har vært flere eksempler på ordentlige mirakelbabyer her inne, så hvorfor skulle ikke det kunne skje med dere også? Krysser fingrene for at mensen din holder seg borte jeg og er optimist på dine vegne! [:)]

Masse lykke til!!![:D]

Back
Topp