Evig bekymring... Ul i dag.

JPSK

Elsker forumet
Ja jeg er jo preget av alle abortene, alltid bekymret og redd for at noe går galt igjen. Så i går bestilte jeg privat ul og skal dit i dag.

Fikk en fin overhøvling av mamma som sier jeg ikke må gå rundt å være redd hele tiden.. :( Akkurat som om hun vet hvordan det er. Grrr...

Dagens utblåsning, håper så inderlig alt er bra på ul.... <3

Dette er jo ikke noe man klarer å styre selv. Om man konsentrerer seg og sier til seg selv at dette går bra så vil man alikevel innerst inne være bekymret. Så hvorfor ikke være åpen om det slik at man kan få litt forståelse?

Det ser jo ut som du har har mistet en del ganger og da er jo ikke så rart at man er litt redd.
Jeg har bare mistet like etter en positiv test og jeg har vært veldig bekymret og redd for at det skal gå galt selv etter et helt komplikasjonsfritt svangerskap tidligere.
Kjenner at redselen ble en del mindre etter å ha vært på UL i uke 6, så jeg håper det gir deg det samme.

Lykke til på UL, JPSK <3

Huff, er helt grusomt å gå å bekymre seg hele tiden! Unner deg en UL og litt ro i sjelen! Lykke til, heldig du som skal få hilse på lille vennen din i dag! Du må si fra hvordan det gikk etterpå!

Skjønner deg godt jeg, selv om jeg kun har mistet en gang så er det en for mye.. Og deg stakkar som har mistet enda fler ganger, hadde gjort akkurat samme selv.
Masse lykke til og gleder meg til oppdatering med bilde ;)

Forstår godt at du er mye bekymret når du har opplevd det du har.. Håper du slapper litt mer av etter UL idag:) lykke til!:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Føler med deg JPSK! Tror vi kjenner på mye av det samme. Folk sier at man ikke skal bekymre seg og heller tenke at det går bra. Er jo enig i det, men etter å ha mistet 5 ganger og fortsatt er barnløs svirrer bekymringene for fullt. Jeg håper du fikk gode nyheter i dag. Jeg synes vi begge skal komme i mål denne gangen :)

Venter vårt første nurk 05.02.14

Sent from my iPhone

håper det gikk fint på UL i dag :)

Tusen takk for alle tilbakemeldingene. Tok pappa med på ul jeg, siden mannen er på ferie. Pappsen ble rørt til tårer når han fikk se det lille hjertet banke! <3

Og ja, høres litt rart ut at pappaen min var med, men jeg lå trygt skjult bak forhenget altså. ;) Og den store skjermen avslørte den lille spiren som så helt fin ut, med bankende hjerte. :)

Så nå er jeg litt betrygget selv om det er lenge før jeg klarer å slappe skikkelig av. Er jo bare 7+3 el noe i den duren.

<3

Så koselig at du tok med din far :)

Venter vårt første nurk 05.02.14

Sent from my iPhone

Så godt å få sett at det sto bra til. Sikkert spesielt og fint for pappaen din å være med også :)

Ja, han satt stor pris på det og syns det var en veldig fin opplevelse. Sjelden de får være med på sånt. ;)

Så bra at det gikk bra :)

Back
Topp