evig bekymra

KaiSi

Forelsket i forumet
Ser ut tel at eg finn nå nytt å grubbel på kver dag, e blidd en liten mani å gå på do for å bare sjekke...
"stikking" på høyre side i dag... som vanlig vondt i korsryggen og hoftan.

får sats på at d e lille knøtte somm veks..
lurte på om eg skul tull meg en tur til legen forå få sjekka om d e bekkenløysning, syns sjøl d e tidlig å bynn å slit m d.

13 uke og 4 daga no... :-D

ORIGINAL: di

får sats på at d e lille knøtte somm veks..
lurte på om eg skul tull meg en tur til legen forå få sjekka om d e bekkenløysning, syns sjøl d e tidlig å bynn å slit m d.

13 uke og 4 daga no... :-D

jeg fikk det tidlig sist, så det er ganske stor mulighet for at du har det ja

Fikk d her før to daga sia,stikking på høyre sia,i lysken,åsså går d bak t kors ryggen..e skikkeli ubehageli..
Mange sei at d e tægn t Bekkenløysning.

vi mista i uke 10 sist gang, så eg kjenn nok extra godt etter ka som skjer m meg.
skal ta meg en tur tel legen for å ivertfall få roa meg sjøl litt:-)
klara ikkje nåkka tur etter 8-9 tima på jobb og en halv times kjøring hver vei, så satsa på at eg e aktiv nokk

du kan bare slappe av.. jeg  fikk bekkenløsning i uke 13... og hadde samme som deg, jeg er 50% sykemeldt fra jobben og sliter veldig mye med plagen.. jeg er nå i uke 15 og føler at det blir verre.. mitt råd slapp av, gå en del turer, ikke stress og lytt til kroppen din. Jeg tror dt kommer til å gå bra
klem

nå har jeg fådd 14 dagers sykemelding, så får vvi ta det som det kommer.. er veldig glad fe or at jeg får et lite pusterom iverfall

Back
Topp