Eventyrstund

Mamma til G

Betatt av forumet
VIP
La oss sammen lage ett eventyr. Vi skriver en setning, og kopierer hele teksten over før vi legger til en setning. Man kan ikke skrive mer enn en setning før tre stykker har skrevet noe annet.
Altså om jeg begynner med «det var en gang en liten pike, som gledet seg masse til den store dagen» må neste kopiere dette og legge til en setning til. F.eks: «det var en gang en liten pike, som gledet seg masse til den store dagen. Hun ante ikke hva hun kunne forvente». For at ikke en skal skrive overvekt mye må man altså vente tre svar før man skriver videre.
Jeg ønsker ikke å begynne selv, da jeg ikke kommer på tema.
Håper noen skjønner hva jeg mener, og henger seg på. Kanskje klarer vi å lage en fin liten historie vi kan lese til ungene en dag ved legging :)
Lykke til!
 
Det var en gang ei trollmor som hadde så skrekkelig mange trollunger.
 
Det var en gang ei trollmor som hadde så skrekkelig mange trollunger.


Det var en gang ei trollmor som hadde så skrekkelig mange trollunger. Det var til tider så vansklig å holde oversikt på alle barna, så de hadde fått vært sitt nummer fra ett til seksten.
 
Det var en gang ei trollmor som hadde så skrekkelig mange trollunger. Det var til tider så vansklig å holde oversikt på alle barna, så de hadde fått vært sitt nummer fra ett til seksten. Men disse trollunga var som trollunger flest, så innmari rampete
 
Back
Topp