Eventyr

BIBBI3

Forumet er livet
Kjøpte disse bøkene til Benjamin (Vi sier dåpsgave):

I eventyrland

I eventyrland er en bokserie på 8 bind. Serien inneholder et variert utvalg av klassiske og moderne eventyr, fortellinger, rim, regler og sanger fra Norge, Norden og fjerne land.

Bind 1. ”Eventyrslottet” - Klassiske eventyr.
Bind 2. ”Mikkel Rev” - Dyrefortellinger.
Bind 3. ”Berget det blå” - Eventyr om nisser og troll.
Bind 4. ”Norske skatter” - Klassiske fortellinger.
Bind 5. ”Kvelden lister seg” – Godnatthistorier.
Bind 6. ”Les med meg” - Moderne fortellinger.
Bind 7. ”Kjerringa med staven” - Sang og dikt.
Bind 8. ”Sjørøverskuta” - Spenning og eventyr.

Til sammen har eventyrserien 134 eventyr, 83 sanger og 15 dikt. En ren fornøyelse for både store og små
 
Det høres som en flott serie.
Har bare Barnesangboka vi. Bruker den mye for jeg har glemt teksta på de fleste barnesangene...[:)]
 
ORIGINAL: xcrazyx

her samler vi på "Den store hvite" serien vi....

Består av:
Barne Sangboka
Eventyrboka
Dyreboka
Godnattboka
Bibelhistorieboka
Forundringsboka
Juleboka
Dikt og regleboka
Asbjørnsen og Moe-boka
Fullmåneboka
de samler vi på og. har barnesangboka, eventyrboka og asbjørnsen og moe til nå! kjempefin serie!
 
Abbonerer dere på den serien?
 
Back
Topp