Evelyn, noen som heter det, eller kjenner noen?

Kms92

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
Augustbarna 2021
Septemberlykke 2021
Personlig synes jeg det er et veldig flott navn og jeg er fast bestemt på at om jeg får en datter så skal hun hete Evelyn. Hva tenker dere om navnet? Og slik som overskriften sier, kjenner dere noen som heter det? :)
 
Vet om en liten jente og navnet er veldig fint:) ser ikke for meg å bruke det selv.
 
Jeg har kjent to med navnet og det har ikke vært hyggelige personer. En var en lite hyggelig lærer på ungdomsskolen og den andre en sur og arrogant kollega. Jeg hadde ikke noe nært forhold til noen av de, men siden det er de jeg tenker på når jeg hører navnet er det ikke helt heldig.

Objektivt synes jeg navnet er fint, det er et slik type navn jeg liker, men assosiasjonene trekker nok ned en god del.
 
Kjenner to stykker som heter det, en fantastisk kul dame på jobb og en nydelig liten jente :) liker Evelyn veldig godt :)
 
Syns det er ett fint navn [emoji5]
 
Jeg har kjent to med navnet og det har ikke vært hyggelige personer. En var en lite hyggelig lærer på ungdomsskolen og den andre en sur og arrogant kollega. Jeg hadde ikke noe nært forhold til noen av de, men siden det er de jeg tenker på når jeg hører navnet er det ikke helt heldig.

Objektivt synes jeg navnet er fint, det er et slik type navn jeg liker, men assosiasjonene trekker nok ned en god del.

Det har jeg full forståelse for. Tenker mye av det samme om andre navn som er helt vanlige, ganske fine navn, men som jeg assosierer med "slemme" folk som har behandlet meg vondt tidligere. Og da blir på en måte ikke navnet noe fint lenger sånn sett.
 
Kjenner to stykker som heter det, en fantastisk kul dame på jobb og en nydelig liten jente :) liker Evelyn veldig godt :)

Så bra. :) synes selv at det er et veldig flott navn. Jeg be kjent med en eldre dame som het det da jeg gikk i praksis som student, og etter den tid så syntes jeg navnet var veldig fint. :)
 
Ei venninne mor har hatt helt siden tidlig barndom heter det :D
Hun er ei aller tiders dame, og jeg synes navnet er kjempefint:love017
 
Vet om ei som heter det. Hvis jeg utelukker henne så synes jeg det er et fint navn[emoji4]
 
Jeg hadde en lærer fra helvete som het det, så mine assosiasjoner er alt annet enn gode. Jeg kan være tilbøyelig til å si at det kanskje er et fint navn sånn egentlig, men jeg klarer ikke se forbi assosiasjonen min dessverre.
 
Jeg har kjent to med navnet og det har ikke vært hyggelige personer. En var en lite hyggelig lærer på ungdomsskolen og den andre en sur og arrogant kollega. Jeg hadde ikke noe nært forhold til noen av de, men siden det er de jeg tenker på når jeg hører navnet er det ikke helt heldig.

Objektivt synes jeg navnet er fint, det er et slik type navn jeg liker, men assosiasjonene trekker nok ned en god del.

Mon om det var samme lærer? Sunnmøring? Får frysninger av hele skikkelsen ...:bag:

Assosiasjoner farger sterkt, de gjør det.
 
Mon om det var samme lærer? Sunnmøring? Får frysninger av hele skikkelsen ...:bag:

Assosiasjoner farger sterkt, de gjør det.
Hehe, jeg husker faktisk ikke hvor hun var fra, men mulig :p
 
Er ei jente i barnehagen til storesøster som heter det. Synes det er veldig fint jeg [emoji4]
 
Jeg vet om en eldre dame. Vurderte det selv, synes det er nydelig!
 
Jeg hadde en lærer fra helvete som het det, så mine assosiasjoner er alt annet enn gode. Jeg kan være tilbøyelig til å si at det kanskje er et fint navn sånn egentlig, men jeg klarer ikke se forbi assosiasjonen min dessverre.
Skjønner den godt, og da er det vanskelig at navnet får en fin vri eller noe slikt. :) vi har alle navn som vi forbinder med noe fælt, så jeg forstår veldig godt.
 
Bestemor heter det:) Nabojenten på 4 år heter det også og synes det er ett veldig fint navn :)
 
Back
Topp