Eveline smart fertilitetssystem vs. Clearblue Fertilitetsmonitor

Ønskebaby24

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Novemberlykke2024❤️
Hei alle :Heartred

Nå er det to år siden vi fikk nr. 2, og vi har bestemt oss for å prøve å få nr. 3.

Med nr. 2 gikk jeg til innkjøpt av ClearBlue Fertilitetsmonitor, og var svært fornøyd med den.
Men, har lest litt til og fra angående Eveline smart fertilitetssystem.

Noen som har erfaring med denne? Fornøyd/ikke fornøyd?
 
Hei jeg har brukt eveline denne måneden, jeg opplevde litt bølger denne måneden altså at det gikk fra lav i mange dager til plutselig maks på under et døgn (lagt til bilde) kan selvfølgelig bare være at det var litt tull med syklusen min denne måneden så kan ikke si så mye på akkurat det men så unntatt det vil jeg si meg veldig fornøyd enkel og grei å bruke og sier i ifra når du burde teste osv (vist du har stabil syklus) og ganske billig iforhold til clearblue så anbefaler ihvertfall å prøve i tillegg til å kanskje teste med babyplan ved siden av, babyplan er jeg ihvertfall veldig fornøyd med :) :Heartred
 

Vedlegg

  • Screenshot_20231018-023902_Eveline.jpg
    Screenshot_20231018-023902_Eveline.jpg
    96,3 KB · Visninger: 29
Hei alle :Heartred

Nå er det to år siden vi fikk nr. 2, og vi har bestemt oss for å prøve å få nr. 3.

Med nr. 2 gikk jeg til innkjøpt av ClearBlue Fertilitetsmonitor, og var svært fornøyd med den.
Men, har lest litt til og fra angående Eveline smart fertilitetssystem.

Noen som har erfaring med denne? Fornøyd/ikke fornøyd?
Har aldri testet med Eveline. Men har lest flere som gikk til gynekolog samtidig for å bekrefte el når de testet med eveline. Når eveline sa at det var max fertilitet/positiv, så var ikke det tilfelle og eggløsning kom mye senere enn det eveline fastslo. Så vil tro at den ikke er så veldig pålitelig.
Ihvertfall ikke like pålitelig som CBFM, som er den monitoren Hausken Klinikken anbefaler å bruke.
 
Har aldri testet med Eveline. Men har lest flere som gikk til gynekolog samtidig for å bekrefte el når de testet med eveline. Når eveline sa at det var max fertilitet/positiv, så var ikke det tilfelle og eggløsning kom mye senere enn det eveline fastslo. Så vil tro at den ikke er så veldig pålitelig.
Ihvertfall ikke like pålitelig som CBFM, som er den monitoren Hausken Klinikken anbefaler å bruke.
Ja jeg leste det også var noen som fikk riktig positiv og andre som ikke fikk det, men jeg opplever ihvertfall at babyplan er veldig pålitelig, og jeg fikk positiv på både eveline og babyplan samme dag så jeg tror det kommer litt an på fra person til person men selvfølgelig så må man jo bare se an hva som funker for en :)
 
Back
Topp