Evalina?

SiljeFrua

Betatt av forumet
Hva syns dere om navnet Evalina? Med trykk på V.

Vi har tenkt på Vilde som fornavn hvis det blir jente som er oppkalling. Men har også lyst til å kalle opp etter min avdøde mormor som het Eva. Vet Evelina er mest vanlig, men vil ha med A da det blir mest likt. :)

Synes det blir litt rart med A :) men alt kan man vennes til. Hva med Eva, da? Det er jo et flott navn.

Syns det var veldig fint:) syns også det er lettere å si med A enn E

Som i Eva-Lina? Ikke eVAlina. Litt usikker på hva du mener med trykk på V. Er det trykk på E så synes jeg det er et pent navn. Klinger svensk, men det har ingenting å si.

Syns det var fint og feminint :) typ sånt navn som den peneste jenta i klassen har. Jeg var alltid sjalu på de med pene, feminine navn.

Jeg har aldri hørt det før, og syns det ble litt tungt..Mulig man bare må "smake"litt på det, så kjennes det mer naturlig å si :-) Men dere skal kanskje bare bruke Vilde til vanlig? Hva med å bare kalle henne Eva da, det er jo ett kjempefint navn :-)

Vi har lagt vår elsk på Vilde så det blir det navnet som blir uttalt ja :) gubben var ikke helt gira på Evalina så det blir nok mest sannsynlig bare Vilde ;):p

Back
Topp