Eva prøver på en til♥️

EvaSofie

Forelsket i forumet
Hei! jeg er relativt ny her inne, men har på kort tid lært meg det meste av normer og regler.
Tenkte å spamme her istede for diverse ikm-grupper med alle testene mine :)

Jeg kan prøve å fortelle litt om meg selv, jeg er 26 år fra nord, har en liten gutt, født i mars 2019, han er perfekt på alle måter, men jeg kjenner jeg er klar for en til.Gift med min kjære på 2. året❤️

Er litt kluss i syklus så mensen kommer litt når det passer.Når vi prøvde på sønnen vår gikk det relativt raskt, hadde en spontanabort, men ble gravid igjen nesten med en gang igjen :)
 
Er i dpo-land en plass, aner ikke når! Har fått mange tester med skygge, tilogmed babyplan har skuffet meg! det gjorde dem ikke når vi prøvde på sønnen vår, da kom det bare streker når jeg var gravid, nå kommer det masse! tok 3 tester samtidig og i virkeligheten ser man skyggene godt!

4B1EEB6C-5B5E-4473-9FB9-B6C1F95D34D1.jpeg
 
God morgen!

Enda ikke noe frøken rød her i gården! da er det vel enda håp?
Sitter her trøtt og elendig med en 10 mnd liten morgenfugl, jeg fikk ikke sove og pappaen tok seg en sjelden tur ut på byen en tur, så han lar jeg sove.
Skal sies at der er vanligvis han som står opp med
mini da har er sykemeldt, og jeg sliter med å sove.

Testinga idag gikk som forventet, blenda/skygger, skal dele min lille photoshoot av disse testene. Skjønner egentlig ikke at jeg ikke bare kan skjønne at det ikke klaffet denne pp, men nei, jeg bare må...

845229C5-43A2-4761-A255-21EB291BD0BB.jpeg



62772089-4C4D-40BC-9FCE-CED77071083B.jpeg
 
Så artig at dere er igang med å prøve på nr 2! Måtte spiren sitte snart ❤️ Blir spennende å følge dere videre!:)
 
Altså, babyplan! dem har aldri skuffet meg, før nå... dem har gitt meg utallige skygger og falske håp :/ jeg legger ved bilder av testene mine i dag

8D0C6A6C-4291-4190-BD03-BC2470AC9D59.jpeg

27FCCD61-DD94-420E-8D6A-2EFA37AC316C.jpeg
 
Mensen har enda ikke kommet, men ingen tegn på graviditet heller. Testen i morges var blenda/skygge.
Håpet er vel egentlig ute, men jeg tester likevel, man vet jo aldri..

3C30F608-119A-46BE-8D8E-029DACF56D44.jpeg
 
lenge siden jeg har oppdatert her.
Er på cd 13 nå og tester etter EL, det hadde vært gøy med et november/desemberbarn! vi får se om noen uker:)
 
Back
Topp