Eurovision

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
hvem ser? Og hvem heier dere på? Jeg tror Frankrike kan komme langt i år. Heier litt på de. Og Norge da, for det er obligatorisk :P

Ser ikke, har lagt meg. Men er på forum så sover ikke og tror jaggu mannen har det på i bakgrunnen i stuen mens han ser på tlf sin

Ser ikke, har lagt meg. Men er på forum så sover ikke og tror jaggu mannen har det på i bakgrunnen i stuen mens han ser på tlf sin
Fornuftig mann :P
Jeg la meg halv åtte i går så i dag skal jeg ta helt av å være våken til Eurovision er ferdig.

Jeg ser på og er hjemme alene, og det er så deilig, for da slipper jeg å ha en surmulende mann sittende i sofaen sammen med meg :P

Jeg må si jeg veldig overraskende synes San Marino sin sang er fengende. Første gangen jeg hørte den, syntes jeg den var helt latterlig, men nå synes jeg den er skikkelig herlig i sin enkelhet :bag: :love017 Ellers kanskje Sverige, Nederland, Azerbaijan. Island :D

Synes Hviterussland er helt forferdelig :bag:

Jeg ser på og er hjemme alene, og det er så deilig, for da slipper jeg å ha en surmulende mann sittende i sofaen sammen med meg :p

Jeg må si jeg veldig overraskende synes San Marino sin sang er fengende. Første gangen jeg hørte den, syntes jeg den var helt latterlig, men nå synes jeg den er skikkelig herlig i sin enkelhet :bag: :love017 Ellers kanskje Sverige, Nederland, Azerbaijan. Island :D

Synes Hviterussland er helt forferdelig :bag:
Nederland sin likte jeg, men absolutt ikke Island sin :D

Skulle se med mannen, meeen som hvert år så sovner han på sofaen etter ca 10 sanger og går og Legger seg når sangene er ferdig :shifty: åh!

HELDIGVIS har vi nrkp3, så man ikke blir heeelt alene.

Jeg heier på Sveits, synes det er en fin dansesang, og Australia pga de sykt bra scenetriksene og DEN stemmen:happy: Jeg synes Norge er flink og håper ihvertfall vi ikke kommer lavere enn 10-plass, men det spørso_O

Ja, detta går jo så det suser.. o_O

(Fytti katta, så surt Madonna sang! :hungover:)

Overraskende hvor bra plassering vi fikk til slutt da :D Og fin vinner. Nå er det natta! Håper mini sover lenge i morgen :rolleyes:

Elsker Eurovision, men er så sliten for tiden.. Så orket ikke se mer enn den første timen. Skal se resten i dag, selv om jeg vet hvordan det går.

Det viktigste er vel at vi slo svenskene, ettersom de har kritisert låten noe voldsomt :P hadde det ikke vært for jurystemmene så hadde Norge vunnet, søren altså!

Det viktigste er vel at vi slo svenskene, ettersom de har kritisert låten noe voldsomt :p hadde det ikke vært for jurystemmene så hadde Norge vunnet, søren altså!
Har ikke fått med meg kritikken, jeg. Hva har de sagt?

Har ikke fått med meg kritikken, jeg. Hva har de sagt?
At låten er søppel, funnet i en søppelbøtte og kastet inn en joik, bedrøvelig, verdiløst osv. Så da er det jo litt gøy at Norge havnet over dem :P

At låten er søppel, funnet i en søppelbøtte og kastet inn en joik, bedrøvelig, verdiløst osv. Så da er det jo litt gøy at Norge havnet over dem :p
Og at de svenske tv-seerne likevel ga Norge 12 poeng... :D

Back
Topp