hvem ser? Og hvem heier dere på? Jeg tror Frankrike kan komme langt i år. Heier litt på de. Og Norge da, for det er obligatorisk 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornuftig mannSer ikke, har lagt meg. Men er på forum så sover ikke og tror jaggu mannen har det på i bakgrunnen i stuen mens han ser på tlf sin
Ellers kanskje Sverige, Nederland, Azerbaijan. Island 
Nederland sin likte jeg, men absolutt ikke Island sinJeg ser på og er hjemme alene, og det er så deilig, for da slipper jeg å ha en surmulende mann sittende i sofaen sammen med meg
Jeg må si jeg veldig overraskende synes San Marino sin sang er fengende. Første gangen jeg hørte den, syntes jeg den var helt latterlig, men nå synes jeg den er skikkelig herlig i sin enkelhet![]()
Ellers kanskje Sverige, Nederland, Azerbaijan. Island
Synes Hviterussland er helt forferdelig![]()
åh!
Jeg synes Norge er flink og håper ihvertfall vi ikke kommer lavere enn 10-plass, men det spørsJa, detta går jo så det suser..
(Fytti katta, så surt Madonna sang!)

Har ikke fått med meg kritikken, jeg. Hva har de sagt?Det viktigste er vel at vi slo svenskene, ettersom de har kritisert låten noe voldsomthadde det ikke vært for jurystemmene så hadde Norge vunnet, søren altså!
At låten er søppel, funnet i en søppelbøtte og kastet inn en joik, bedrøvelig, verdiløst osv. Så da er det jo litt gøy at Norge havnet over demHar ikke fått med meg kritikken, jeg. Hva har de sagt?
Og at de svenske tv-seerne likevel ga Norge 12 poeng...At låten er søppel, funnet i en søppelbøtte og kastet inn en joik, bedrøvelig, verdiløst osv. Så da er det jo litt gøy at Norge havnet over dem![]()
Å? Er det noe sted man kan se hvor mange poeng vi fikk fra de forskjellige landene?Og at de svenske tv-seerne likevel ga Norge 12 poeng...![]()
Artikkel på nrk nå, basert på ebu sin statistikk.Å? Er det noe sted man kan se hvor mange poeng vi fikk fra de forskjellige landene?![]()
Ah, takk for tipset!Artikkel på nrk nå, basert på ebu sin statistikk.
https://www.nrk.no/kultur/desse-landa-stemte-pa-noreg-i-eurovision-song-contest-1.14556561
Haha ja der ser du! Skulle aldri hatt jurystemmer, og heldigvis har svenske journalister lite de skulle ha dagtidArtikkel på nrk nå, basert på ebu sin statistikk.
https://www.nrk.no/kultur/desse-landa-stemte-pa-noreg-i-eurovision-song-contest-1.14556561