Eurovision

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Flere ESC-fans her?

Jeg har ofte hatt store fester og tatt av, men det har roet seg litt etter det ble barn. Synes fortsatt det er litt gøy å følge med da, så i kveld kl 20.15 skal jeg se første episode av Adresse Kiev [emoji1]
 
Nei ass [emoji23]
 
Selve kvelden må jeg alltid ha med meg [emoji1]
 
Nå har jeg sett 3 episoder av Adresse Kiev, og jeg er definitivt ikke alltid enig med "ekspertene".

Gleder meg til neste uke, da starter semifinalene! Og lørdag 13.mai skal jeg på eurovision-fest med masse glitter og bobler. I år selvsagt alkoholfrie, hehe. Og paljettkjolen passer jo ikke, så da har jeg kjøpt meg nye øredobber som er kjempebling så får det bli en svart stretch-kjole :D
 
Absolutt! Her i huset er det årlig event med skjema og lister [emoji14]

Selve finalen skal vi til noen venner som har planlagt festen siden i fjor høst og alltid en helt fantastisk stemning [emoji14]

Absolutt ikke enig med panelet heller - men sånn er det hvert år [emoji14]

Noen favoritt så langt?
 
Absolutt! Her i huset er det årlig event med skjema og lister [emoji14]

Selve finalen skal vi til noen venner som har planlagt festen siden i fjor høst og alltid en helt fantastisk stemning [emoji14]

Absolutt ikke enig med panelet heller - men sånn er det hvert år [emoji14]

Noen favoritt så langt?
Så langt så liker jeg Sverige ganske godt, også må man jo heie på Norge. Og overraskelsen for meg sålangt er San Marino. Skikkelig bra stemning av den sangen! Og de pleier jo å levere, unnskyld uttrykket, crap. Men jeg har ingen soleklar favoritt enda. Det kommer jo også litt an på hvordan de leverer live og med show og sånt.
 
Nei synes det er smertefult og pinlig å se på :hilarious:
 
Jeg syns det er veldig gøy å se på, og må få det med meg hvert år :D er Ikke det nå til helga?
 
Så langt så liker jeg Sverige ganske godt, også må man jo heie på Norge. Og overraskelsen for meg sålangt er San Marino. Skikkelig bra stemning av den sangen! Og de pleier jo å levere, unnskyld uttrykket, crap. Men jeg har ingen soleklar favoritt enda. Det kommer jo også litt an på hvordan de leverer live og med show og sånt.
Ja, venter til jeg har sett delfinalene før jeg bestemmer meg [emoji14] vet ene kameraten er kjempeskuffet fordi det ser ut til at Belgia ikke klarer å levere live.

Haha, blir jo stemning når Valentina dukker opp, igjen [emoji14] men ja, bedre i år enn de tre/fire andre årene
 
Weee :D Spørs om jeg orker å være oppe så sent, da :p Får sette decoderen på opptak just in case, haha. Jeg har jo leggetid 21-21.30 for tiden. :p
 
Back
Topp