Europris

Vaffelrøra

Elsker forumet
Selger de kløfritt garn der? Får spader av ull, det klør sånn. Mulig vi skal til en plass der de har Europris om ikke så lenge og hvis de har kløfritt garn skal jeg kjøpe opp litt nøster. Synes det er dyrt for det garnet jeg kjøper lokalt, 46 kr nøste[&o]

Tror de også har en type BabyMerino, som er kløfri ull. Vet nille også har babymerino, til 19,90 for nøstet. Vet ikke prisen på europris, eller om de har...

ORIGINAL: Superchips

Tror de også har en type BabyMerino, som er kløfri ull. Vet nille også har babymerino, til 19,90 for nøstet. Vet ikke prisen på europris, eller om de har...

Jammen Nille er bra [:)] De har Nille dit vi skal også, tusen takk [:D]

Syns europris har mye bra garn jeg. Oda elsker jeg!!

ORIGINAL: smash

Oda legges på minne, klør den ?

ORIGINAL: spirelire

På sparkjøp har de masse[:)]
Da kan du bestille på nett også.

Så bra [:)] Er det bare merino jeg skal gå etter da eller finnes det flere typer klø-fritt garn (bruker alpakka nå, men det er dyyyrt )

ORIGINAL: Vaffelrøra

Nei, ikke i det hele tatt:)
Dette har jeg hekla med det garnet:

ORIGINAL: Vaffelrøra

Så flink du er [:)] Da skrives den på handlelista [:)] Tusen takk

Nei, ikke i det hele tatt:)
Dette har jeg hekla med det garnet:

Sparkjøp har samme garnet som nille, fra Gjestal spinneri, så det heter nok baby merino det også vil jeg tro. Hvis du skal ha kløfri ull så heter det kanskje ofte ett eller annet merino, aner egentlig ikke[:D]

Takk:) Det står på garnet nål 6, men da hang garnet seg opp hele tiden.. Så jeg anbefaler nål 7:)

ORIGINAL: Superchips

Sparkjøp har samme garnet som nille, fra Gjestal spinneri, så det heter nok baby merino det også vil jeg tro. Hvis du skal ha kløfri ull så heter det kanskje ofte ett eller annet merino, aner egentlig ikke[:D]

Ja fant noe babyull der, men de hadde desverre bare slike multifargede nøster. Men nileser på de andre for å se om jeg finner noe. Takk skal du ha [:)]

Back
Topp