Euro disney og paris..

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Vi tenker oss en tur til Paris og til Euro disney neste år..
Noen som har vært der og har noen gode tips om f.eks bra overnattings steder som er familie vennlig og annen info som kan være grei.. beste reisemåte osv...

alt info mottas med takk[:D]

Har vært der flere ganger, dog uten barn [;)]
Men det enkleste er jo å bo på en av hotellene som ligger i gåavdstand til parken. Skal dere bo i Paris så bruker en jo mye tid frem og tilbake, samt at det koster relativt mye å ta toget til og fra.
Men hvor lenge har dere tenkt å være, og hvor mange dager skal dere være i parken(e)? Man finner stort sett billigere hoteller i Paris enn de ved parken, så spørs jo hva man vil bruke også.

Skal dere tilbringe mest tid i parken hadde jeg valgt et av hotellene der, og heller tatt dagsturer inn til paris.
Har selv bodd på Sequoia Lodge hotellet og likte det veldig godt. Men alle hotellene som ligger rundt den lille innsjøen utenfor parken er jo bra. Ellers kan man jo finne greie hotell i Marne-La-Vallé også.

Var der påsken når eg var 16 år.
Og eneste eg husker var KØ KØ KØ.
Tok en karusell greie og der sto vi i kø i 2,5 timer.

Ikke reis i en fellesferie ihvertfall. Det er mitt eneste tips [:)] Lykke til

ORIGINAL: eplemos

Var der påsken når eg var 16 år.
Og eneste eg husker var KØ KØ KØ.
Tok en karusell greie og der sto vi i kø i 2,5 timer.

Ikke reis i en fellesferie ihvertfall. Det er mitt eneste tips [:)] Lykke til

har vært der før, men uten barn.. husker det var mye kø ja[8D]

Blir nok ca 5 netter tenker jeg. Da muligens 2 dager i parken.. å så vil vi jo bruke resten av tida i paris..

Svigers var der med barna sine for ett par uker siden og de syntes det var topp.. men de hadde sovet på ett av de store hotellene rett ved og syntes det var ganske unødvendig fordi man er jo i parken hele tiden.. men rett ved siden av så hadde det visst vært ett sånt bed and breakfast sted som var kjempekoselig og ganske så mye rimeligere.. men aner ikke hva det het [8|]

Back
Topp