eu kontroll

klar for nr 2 :)

Elsker forumet
skal vise bilen om en time....
håper bare alt er greit. fiksa akkurat på den. mange småting for 5000 kr,
så håper det holder. er så kjedelig å bruke penger på bil[:'(]
mye gøyere å shoppe beby ting[:D]

får bare krysse fingrene

Uff ja, det er så utrolig kjedelig å bruke penger på bil!!! [:'(][:'(]

Krysser fingrene for at det ikke er noe spesiellt med den [:)]

Bilen min gikk bare såvidt gjennom Eu i fjor, så neste år hadde den ikke gått gjennom uten litt rustfjerning i hvertfall....

Godt jeg skal selge den før den tid [:D] 

Men den dusten fra Oslo som skulle kjøpe bilen i går, kom ikke da!!! [:@] Håper han har en jævla god unnskyldning, for jeg holdt meg hjemme HELE dagen for at han skulle komme!! [>:]

Lykke til idag.

Vet neimen ikke når bilen min skal på eu godkjenning engang jeg, men tror kanskje det muligens er i år[&:]

ORIGINAL: Beijbi

Lykke til idag.

Vet neimen ikke når bilen min skal på eu godkjenning engang jeg, men tror kanskje det muligens er i år[&:]

Det siste tallet på registreringsnummeret ditt er i hvertfall den MÅNEDEN den skal inn [:D]

irriterende når folk ikke kan si ifra[:@]
heldig du som skal ha ny bil da[:)] pga plassen?

ORIGINAL: BlåBobler

ORIGINAL: Beijbi

Lykke til idag.

Det siste tallet på registreringsnummeret ditt er i hvertfall den MÅNEDEN den skal inn [:D]

Okay... Skal inn i august den da hvis det er i år..hehe! Takk [:)][8D]

Bilen min gikk bare såvidt gjennom Eu i fjor, så neste år hadde den ikke gått gjennom uten litt rustfjerning i hvertfall....

Men den dusten fra Oslo som skulle kjøpe bilen i går, kom ikke da!!! [:@] Håper han har en jævla god unnskyldning, for jeg holdt meg hjemme HELE dagen for at han skulle komme!! [>:]

KOM HAN IKKE?????

Noen ganger lurer jeg på hva det er med enkelte folk.. Eier de ikke samvittighet?? Ikke så veldig vanskelig å si fra at man ikke kan komme akkurat da!! [:@][:@]

ORIGINAL: fruluna

KOM HAN IKKE?????

Noen ganger lurer jeg på hva det er med enkelte folk.. Eier de ikke samvittighet?? Ikke så veldig vanskelig å si fra at man ikke kan komme akkurat da!! [:@][:@]

Ikke sant?? [:@] Han kunne f.eks sendt en sms da, hvis han synes det var så vanskelig å ringe..... Jeg håper han har en GOD unnskyldning, hvis han ringer i dag....

Åhh det er så utrolig typisk!!! Enkelte folk er så ustabile [:@]
Var sånn når jeg også skulle selge bilen min før jeg kjøpte ny. Hadde avtalt med en som skulle komme med buss fra Oslo, og jeg sa jo nei til andre som ringte fordi han skulle ha den.
Men kom han??? NEI!!!! [:@][:@]

Får håpe du hører fra han i dag da!!! Best for han... [:'(]

ORIGINAL: liz_84

irriterende når folk ikke kan si ifra[:@]
heldig du som skal ha ny bil da[:)] pga plassen?

Akkurat nå selger jeg den gamle bilen min for å få råd til å betale for ei trapp som noen forskalingsnekkere skal mure opp for oss til uka. Kommer på rundt 15.000kr og det har vi ikke sånn helt på sparket. Siden det er svart-jobbing, så skal de jo ha betalt på dagen.... Ikke noen regning med 14 dagers forfall der, liksom..... [8|] 

Jeg skulle solgt den uansett, egentlig. For jeg skal kjøpe meg en 6-seter til sommer'n når baby'n har kommet. Men vi fant ut at når jeg går sykemeldt og gubben også har bil, så kan vi like gjerne selge den nå, og bruke de pengene til trappa. I steden for å tømme alt som er av sparekontoer og kredittkort, liksom..... [:)] Også slipper jeg å betale årsavgifta også [:D]

[:@][:@][:@] trenger vel ikke si mer...[:'(][:'(][:'(]

kom ikke gjennom nei[:@][:'(]
men pappa skulle hjelpe meg med regninga, og sambo hjalp meg med forige så går jo,
men for no dritt å bruke penger på.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp