Etterrier..

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Noen her som har det her? Hvor ille er deres? Syns det nesten blir verre og verre jeg :/ jeg har de bare under amming da.

Hadde det med nr.2. Helt for jævlig, satt og gråt og vridde meg hver etterrie. Denne gangen er medisin ferdig "bestilt" til etter fødsel, så jeg kan slippe litt. Føler med deg :(

Hadde det med nr.2. Helt for jævlig, satt og gråt og vridde meg hver etterrie. Denne gangen er medisin ferdig "bestilt" til etter fødsel, så jeg kan slippe litt. Føler med deg :(

Hvilken medisin skal du ta mot dette? Hilsen førstegangs :-)

Mine kjentes ut som mensensmerter.. hadde de bare under amming... gikk over på dag 5...

Hvilken medisin skal du ta mot dette? Hilsen førstegangs :-)
Det vet jeg ikke enda, finner det nok ut i morgen eller overimorgen :D Er kanskje mest sannsynelig mye paracet? Fikk ikke noe sist, satt helt alene hele natten og ingen hadde nevnt etterrier for meg engang.

Jeg har! Kun under amming, men fy søren!! Litt bedre i dag, hun er 4 dager. Håper det gir seg nå:p

Hadde det de to første dagene, bare under amming:) mye verre og mer langvarig med førstemann. synes Paracet virker.

Hadde det med begge, verre med nummer ti. Var helt grusomt denne gang. Husk å tisse før du ammer, det skal hjelpe å ha tom blære.

Jeg hadde med nr 2, men denne gangen var de myyyye vondene. Men jeg fikk paracett og ibux på sykehuset mot etterriene. Ganske sterke faktisk. Og det tok litt av smerten. Men husk å tømme blæren som blir nevnt. Og prøv å tenk at det er positivt at de kommer. For det får jo livmoren til å trekke seg sammen. Men vondt kan det være.

Hadde ingen etterrier med nr 1, men ingen hadde advart meg mot dette til nr 2. Da hadde jeg masse de to første dagene, og som de skriver mest under ammingen. Fikk ikke noe mot smertene. Er spent å se om de blir værre nå med nr 3.

Jeg hadde fæle etterrier etter 2. og 3 fødsel. Til min overraskelse oppdaget jeg at bringebærbladkapslene jeg tok før jeg fødte nr 4, og som jeg tok noen uker etter jeg hadde født også faktisk gjorde at jeg fikk mindre etterrier, og de var ikke så vonde:)

Håper det samme funker denne gang. Jeg har kjøpt til, og ta videre en stund etter fødsel denne gang også :p
Det var det eneste jeg gjorde anderledes så det må bare være dem ;)

Last edited:
Jeg hadde masse etterier med nr 2 nå, det var pyton... Fikk Paracet, men hjalp ikke! Kan ikke huske at det var sånn med nr 1...

Etterriene jeg har hatt, har vært verre for hvert barn. Med nummer tre, gråt jeg av smerter når jeg ammet i en ukes tid. Er VELDIG spent på hvordan det blir denne gangen... Det som hjalp meg aller mest sist, mye bedre enn paracett, var å varme risposen min i micron og legge den over magen før jeg ammet. Anbefales!

Back
Topp