Etterrier

Ventepølse

Flørter med forumet
Hei! Fødte for fem dager siden og plages med vonde etterrier, de har avtatt noe i styrke og hyppighet, men er fortsatt ganske vonde og i kombinasjon med såre brystvorter og sting som svir begynner det å bli ganske frustrerende. Dere som har kjent godt på etterrier: når ga det seg?

Jeg måtte ta smertestillende for dem, var så vondt at jeg måtte fjerne henne fra puppen og lå å vred meg i smerte de første dagene:-( var helt borte etter en uke, men føltes der og da som at de aldri kom til å forsvinne:p men hold ut, det BLIR bedre!!

Her var de latterlig vonde i noen dager før det ga seg. De var verst rett etter at jeg tok bringebærbladkapsler, og når jeg ammet. Auuuuuu! ☺️

Jeg og hadde fryktelig vonde etterrier, puster meg gjennom de. Etter 6-7 dager var de vekke ☺

Mine var vondest på dag 3-4 etter fødselen og jeg måtte ta en Ibux+ to Paracet, det tok den verste brodden av smertene. Er idag på dag 6, har ikke kjent noe til de idag heldigvis - så det går over! :-)

Jeg måtte ta smertestillende for dem, var så vondt at jeg måtte fjerne henne fra puppen og lå å vred meg i smerte de første dagene:-( var helt borte etter en uke, men føltes der og da som at de aldri kom til å forsvinne:p men hold ut, det BLIR bedre!!
likt her ...

2. gangs og verre her og. Men ga seg tidlig, 3-4 dager etter fødsel dabbet de skikkelig av. Nå kjenner jeg dem ikke. Men det, kombinert med såre, sprengte bryst og er sårt undeliv ..huff! :p

Back
Topp