Etterrier

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
Tenker alltid så langt frem.er nok litt rar, men gruer meg ikke til fødselen, for den er jeg alltid så mentalt og fysisk klar for på slutten.men gruer meg litt til etteriene.:(
Det er jo kjent at disse blir verre for hvert barn da livmoren må jobbe litt ekstra for å trekke seg sammen igjen...og sist etter 3. Barnet så var de så j....vonde. Er jo litt tappet etter fødselen og jobbet for å få barnet ut og så skal en få disse smertene hver gang barnet ammer m.m:confused:

Hvordan type smertestillende kan en få? Og hvordan erfaringer har dere andre med etteriene?

Trenger ikke å bite meg gjennom de smertene denne gangen kjenner jeg, vil nyte ammingen fra første stund denne gangen. Og får jaggu holde med fødselssmertene :p
 
Men da har man jo bebis å kose med :)
Hadde sinnsyke etter rier sist jeg, etter 1 barnet. Tok keisersnitt og jeg kan love deg at det ikke er spesielt behagelig at magen trekker seg sammen når man har sydd der!
 
Jeg fikk paracet og en til jeg ikke husker navnet på i farten med førstemann. Hadde ikke så galne etterrier da men er forberedt på verre denne gang.
 
De blir jo verre og verre for hvert barn og de var smertefulle med nr 2 så takk for at du minte meg på dem haha :p
 
Jeg gruer meg også sinnsykt til de!
Hadde en rett etter fødsel med frøkna.
 
Gjorde vondt sist ja, fikk voltaren og sikkert paracet på sykehuset.
 
Men da har man jo bebis å kose med :)
Hadde sinnsyke etter rier sist jeg, etter 1 barnet. Tok keisersnitt og jeg kan love deg at det ikke er spesielt behagelig at magen trekker seg sammen når man har sydd der!
Kan ikke tenke meg hvordan det er, men innbiller meg at det ikke er behagelig nei...men heeeelt sant, babyen er jo der da og kommer jo igjennom det også når en kan kikke forelsket på miraklet sitt:D
Men tror alikevel jeg skal prate med helsepersonell om smertestillende denne gangen
 
Jeg fikk paracet og en til jeg ikke husker navnet på i farten med førstemann. Hadde ikke så galne etterrier da men er forberedt på verre denne gang.

Jeg fikk paracet og naproxen. Hadde ganske heftige sist (1. barn), så kan ikke si jeg gleder meg til dette neste gang. Men veit at de gunner på med smertestillende av ulike slag på barsel, da er det jo greit siden baby er ute og melka ikke har kommet ennå. Det gjelder bare å be om det... Jeg trakk i tråden hver 4. time jeg altså (da går de ut), gadd ikke sitte der og ha vondt... :p
 
Jeg hadde ikke så vondt sist, kan ikke si jeg husker de en gang :happy118 Det blir nok en ny opplevelse denne gangen.
 
Jeg fikk paracet og naproxen. Hadde ganske heftige sist (1. barn), så kan ikke si jeg gleder meg til dette neste gang. Men veit at de gunner på med smertestillende av ulike slag på barsel, da er det jo greit siden baby er ute og melka ikke har kommet ennå. Det gjelder bare å be om det... Jeg trakk i tråden hver 4. time jeg altså (da går de ut), gadd ikke sitte der og ha vondt... :p
Jeg var altfor dårlig til å be om smertestillende. Lå lenge før jeg gikk og spurte etter. Bodde på barselhotellet før jeg lå på familierom på nyfødt intensiven og glad for det.
 
Huff.beklager:p

Hehe det går bra :p
Like greit å manne meg meg opp til det først som sist :p
Men jeg holdt meg uten smertelindring i 24 av 36 timer med rier sist og uten smertestillende på etterriene, håper jeg skal klare meg uten nå også :p
Lov å håpe hvertfall :)
 
Jeg hadde ikke så vondt sist, kan ikke si jeg husker de en gang :happy118 Det blir nok en ny opplevelse denne gangen.

Tro meg, jeg hadde ingen med nr 1 , med nr 2 så smalt det :p så gled deg :p
 
Haha, ja. Jeg gikk derimot på smertestillende og voltaren leeenge etter fødselen for jeg revna så jævlig. Om jeg hadde etterrier ble de nok dempet av alt jeg spiste :p

Om uff da :( føler virkelig med dere som revner :( så hvor smertefullt venninna mi hadde det :(
All ære det til dere altså.. jeg sydde et pynte sting og syntes det var jævli liksom :(
 
Om uff da :( føler virkelig med dere som revner :( så hvor smertefullt venninna mi hadde det :(
All ære det til dere altså.. jeg sydde et pynte sting og syntes det var jævli liksom :(

Ja det var grusomt. Det ble mye stillesitting og jeg måtte tisse i dusjen for det svei så sinnsykt. Grøss for en tid vi går i møte! Haha. Godt man glemmer det vonde :happy119
 
De hadde jeg helt glemt! Men kanskje ikke så rart mtp at det er 8 år siden sist..
Jeg husker jeg lå mye på magen. Det lindret en del
 
Ja det var grusomt. Det ble mye stillesitting og jeg måtte tisse i dusjen for det svei så sinnsykt. Grøss for en tid vi går i møte! Haha. Godt man glemmer det vonde :happy119

Ja gud det skjønner jeg :(
Men ja vi glemmer alt det vonde, og godt er det hehe..
Ellers så hadde det ikke blitt mange barn :p
 
Back
Topp