Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags vondter er det? Hva kan du sammenligne med?Hadde etterrier med begge, var litt verre med andremann, men er helst når en ammer. Fikk heldigvis smertestillende for dette. Varer i 1-2 dager eller noe
Med andremann måtte jeg avslutte ammingen når det gjorde skikkelig vondt, stakkars babyen fikk ikke gjort seg ferdig![]()
Blanding mellom sterke menssmerter og de tidligste riene..Hva slags vondter er det? Hva kan du sammenligne med?
Jeg fikk ikke smertestillendeHadde etterrier med begge, var litt verre med andremann, men er helst når en ammer. Fikk heldigvis smertestillende for dette. Varer i 1-2 dager eller noe
Med andremann måtte jeg avslutte ammingen når det gjorde skikkelig vondt, stakkars babyen fikk ikke gjort seg ferdig![]()

Det var det jeg gjorde feil da.. Lagde ikke nok drama på arselMine ble verre for hver unge. Med første merket jeg lite, med nr.2 litt mer og med nr.3 var de py!
Fikk paracet og naproxen på sykehuset med de to første, og pinex forte og naproxen med sistemann for da slet jeg også med prolapsen i ryggen.
Man kan fint på smertestillende ved etterrier, bare å spørre jordmor på barsel det. Og er de gniene, så lag litt drama...da gir de seg fort![]()
Kjennes ut som rier, mine rier kjennes ut som sterke menssmerter, som blir sterkere etterhvert som du får større åpning.Hva slags vondter er det? Hva kan du sammenligne med?
Kan man bare velge bort etterriene?![]()